هلدینگ ای جی وی یکی از بزرگترین تولید کننده‌های سقف‌های کاذب از جمله تایل‌های آلومینیومی است که از تنوع بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم شما را با پکیج کامل تایل‌های آلومینیومی ای جی وی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید. 

تایل‌ آلومینیومی دامپا

قدیمی‌ترین و پر مصرف‌ترین نوع تایل‌ها، تایل آلومینیومی دامپا می‌باشد. این نوع تایل در ابعاد 120*60، 30*30 و 60*60 سانتی متری ساخته می‌شود. از آنجایی که ما به سلیقه شما احترام می‌گذاریم، تایل‌های آلومینیومی دامپا تنوع زیادی برای همه سلیقه‌ها دارد. در ادامه انواع تایل آلومینیومی دامپا را بررسی می‌کنیم.

تایل آلومینیومی تمام پانچ

در این نوع از تایل‌ها کل پنل سوراخ‌دار است. این تایل‌ها معمولا در محیط‌های اداری، کتابخانه‌ها و سالن‌ها استفاده می‌شود. 

تایل‌های آلومینیومی وسط پانچ

در تایل‌های وسط پانچ  پنل‌ها تنها در قسمت وسط سوراح دارند. از این پنل‌ها در بیمارستان‌ها استخرها و مراکز ورزشی استفاده می‌شود.

تایل‌های آلومینیومی ساده

این تایل‌‌ها ساده بوده و سوراخی ندارند. به خاطر خاصیت آنتی باکتریال بودن تایل‌های آلومینیومی از آن‌ها در مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. 

تایل آلومینیومی نمایان 

این نوع تایل‌ها بر روی سازه کلیک به راحتی نصب می‌شود و تنها به فشردن پنل به سمت بالا به فضای زیر پنل‌ها دسترسی پیدا کنید. این کار کمک می‌کند سریع وآسان به تاسیساتی که زیر تایل‌ها برای زیبایی دکوراسیون داخلی تعبیه شده است دسترسی پیدا کنید و اگر یکی از تایل‌ها خراب شد به راحتی تنها همان پنل مورد نظر را نعویض کنید.

تایل آلومینیومی پنهان

این نوع تایل‌ها دارای ظاهر یک دستی می‌باشند. برای همین زیباتر از تایل‌های آلومینیومی نمایان هستند. این تایل‌ها دارای چهار لبه خم شده به سمت بالا هستند که بعد از قرار دادن پنل‌ها در سازه ظاهری یکدست خواهد داشت و هیچ درزی مشخص نباشد. اینگونه علاوه‌بر زیبایی بیشتر سقف از مقاومت بالاتری برخوردار خواهد شد. اگر زیر سقف کاذب تاسیسات وجود ندارد یا می‌دانید نیاز به دسترسی به آن‌ها کم پیدا می‌کنید، تایل‌های آلومینیومی پنهان گزینه بهتری نسبت به نوع نمایان هستند. 

تایل گریلیوم آلومینیومی

تایل گریلیوم آلومینیومی ظاهری متفاوت از تایل‌های دامپا دارد. این تایل‌ها به صورت پنجره پنجره هستند که به هر کدام از پنجره‌ها چشمه می‌گویند. تایل گریلیوم ای جی وی 9، 16، 36 و 49 چشمه‌ای موجود است. این نوع تایل‌ها در چهار رنگ سفید، مشکی، زرد و آبی موجود است که از نظر دکوراسیون داخلی مطلب مهمی است. این تایل‌ها برای لابی‌ها، پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ بسیار کاربردی است. 

سازه کلیک 

این سازه به منظور نصب پنل‌های تایل آلومینیومی استفاده می‌شوند. به سازه‌های کلیک سپر نیز گفته می‌شود. ضخامت این سازه‌هاسه دهم میکرون است. جنس این سازه از گالوانیزه می‌باشد و در چهار رنگ سفید، مشکی، کروم طلایی و استیل موجود است. سازه‌های گالوانیزه نسبت به آلیاژ آلومینیوم این برتری را دارد که سبک‌تر است، دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی‌شود، مقرون به صرفه است و مقاومت بالاتری دارد. برای همین در مناطق شرجی معمولا از این سازه‌ها به جای سپر آلومینیومی استفاده می‌شود.