معماری و ساختمان سازی روزبه روز در حال پیشرفت و استفاده از متریال‌ها و محصولات جدید است. این محصولات جدید علاوه بر زیبایی کارایی‌های بسیاری نیز دارند. یکی از این متریال‌ها تایل نام دارد که در ساخت آن خلاقیت زیادی به خرج داده شده است. این محصول در تنوع بالا از لحاظ جنس، ظاهر، ابعاد، ضخامت و... طراحی و تولید می‌شود. تایل‌ها به قدری گوناگون هستند که به صورت اختصاصی می‌توان در هر محیط نوعی از آن را برای اجرای انواع سقف کاذب، سقف کاذب کناف و... به کار برد. 

تایل آلومینیومی یکی از بهترین نوع تایل‌های استفاده شده در دکوراسیون داخلی است. این محصول علاوه بر سادگی و زیبایی ظاهری که دارد می‌تواند در محیط‌هایی که رطوبت بالایی دارند نیز سالم بماند. در ادامه راجع به این محصول و خرید انواع تایل آلومینیومی + نکات مهم خرید به صورت مفصل صحبت شده است پس با ما همراه باشید.

معرفی کامل تایل آلومینیومی ای جی وی

به صفحه‌ای که هسته آن گچی و روکشی آلومینیومی دارد و از آن برای اجرای سقف کاذب استفاده می‌شود تایل آلومینیومی می‌گویند. تایل آلومینیومی را می‌توان در ابعاد 30*30، 60*60 و 60*120 با ضخامت‌های مختلف یافت. این متریال‌ها هم به صورت سازه نمایان و هم سازه پنهان با طرح ساده، وسط پانچ و تمام پانچ طراحی و به کار برده می‌شوند. آنها با توجه به اینکه آلومینیومی هستند می‌توانند در برابر آتش سوزی و رطوبت از خود مقاومت نشان دهند.

 جالب است بدانید حتی در برابر صداهای اضافی در محیط نیز تا حدودی مانند فیلتر عمل کرده و محیط را آکوستیک می‌کنند. از تایل‌های آلومینیومی در بسیاری از محیط‌ها می‌توان استفاده کرد. کاربردی بودن این محصول به مزیت‌های زیادی که دارد وابسته است. ویژگی خاصی که این تایل دارد و در هیچ یک از محصولات مشابه دیگر وجود ندارد آنتی باکتریال بودن آن است. یعنی اگر در معرض باکتری و میکروب قرار بگیرد دچار آلودگی نمی‌شود.

انواع تایل آلومینیومی ای پلاس

انواع تایل آلومینیومی ای پلاس

تایل‌هایی که توسط شرکت ای جی وی طراحی و تولید می‌شود از تنوع ویژه‌ای برخوردار هستند به شکلی که هر شخص با توجه به سلیقه خود امکان خرید دارد. انواع تایل آلومینیومی ای پلاس عبارتند از:

  1. تایل آلومینیومی سقفی وسط پانچ 30 در30
  2. تایل آلومینیومی سقفی تمام پانچ 30 در30
  3. تایل آلومینیومی سقفی ساده 30 در30
  4. تایل آلومینیومی 60 در60 تمام پانچ
  5. تایل آلومینیومی 60 در60 وسط پانچ
  6. تایل آلومینیومی 60 در60 ساده
  7. تایل آلومینیومی سقفی تمام پانچ 60 در 120
  8. تایل آلومینیومی سقفی وسط پانچ 60 در 120
  9. تایل آلومینیومی سقفی ساده 60 در 120

تمامی تایل‌های معرفی شده جنسی آلومینیومی دارند که ضخامت آنها از 6.2 تا 7.2 دهم میکرون متفاوت است. از این ضخامت 2 دهم میکرون آن مربوط به رنگی است که برای ورق آلومینیومی به کار رفته شده است. برای جلوه دادن به تایل از رنگ سفید کوره‌ای الکترواستاتیک استفاده کرده‌اند. هر یک از تایل‌ها ابعاد گوناگونی دارند که در سه سایز 30*30، 60*60 و 60*120 سانتی متری خلاصه می‌شوند. مساحت هر تایل با توجه به طول و عرض آن از 9 سانتی متر مربع تا 72 سانتی متر مربع متغیر است. وزنی که این محصولات دارند نیز بسته به ابعاد آنها می‌تواند متفاوت باشد، هر چقدر ابعاد تایل بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر خواهد. به طور کلی وزن آنها با در نظر گرفتن نمد به کار رفته در پشت سازه از 180 گرم شروع شده و تا 1450 گرم ادامه دارد که البته برای یک متریال ساختمانی با این ابعاد وزن سبکی به حساب می‌آید. 

محصولات معرفی شده سه طرح ساده، وسط پانچ و تمام پانچ دارند که طرح ساده را عموماً برای محیط‌های مینیمال به کار می‌برند چرا که با هر چیزی می‌تواند هارمونی ایجاد کند. نوع پانچدار اما در هر جایی قابل اجراست. به حفره‌هایی که روی سطح تایل ایجاد می‌شود پانچ می‌گویند. این حفره‌ها کمک می‌کنند تا آلودگی‌های صوتی به پشت سازه منتقل شده و با استفاده از نمد به کار رفته شده تا حد زیادی خنثی شوند. فروش انواع تایل آلومینیومی ای جی وی به صورت کارتنی است که در هر کارتن تعداد 20 عدد تایل وجود دارد. تمامی تایل‌های معرفی شده 30 سال گارانتی تولید دارند پس می‌توانید با خاطری آسوده خرید کنید. محصولات فوق جزو تولیدات داخلی محسوب می‌شوند.

نکات مهم پیش از خرید انواع تایل آلومینیومی

اگر قصد خرید یکی از انواع تایل آلومینیومی ای جی وی را دارید باید به نکات مهم پیش از خرید توجه داشته باشید. پیش از هر چیز باید بودجه خود را در نظر بگیرید چرا که هر یک از تایل‌ها با توجه به ابعاد، ضخامت و حتی طرحی که دارند قیمت متفاوتی خواهند داشت. 

موضوع بعدی این است که به ابعاد محیط توجه کنید، اگر محیط شما متراژ آنچنان بزرگی ندارد توصیه می‌شود از ابعاد 60*60 استفاده کنید. البته شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر نوعی را ثبت سفارش کنید. به محیطی که قرار است در آن تایل آلومینیومی اجرا شود دقت کنید، اگر محیط کاملاً رسمی است و آلودگی صوتی نیز در آن بالاست توصیه می‌شود از نوع پانچدار استفاده کنید. 

قیمت خرید انواع تایل آلومینیومی APLUS

قیمت خرید انواع تایل آلومینیومی APLUS

برای اطلاع از قیمت خرید انواع تایل آلومینیومی ای پلاس می‌توانید از دو روش استفاده کنید یا اینکه از طریق وب سایت چک کنید و یا با واحد فروش ای جی وی تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که نوسان ارزی در کشور مانع از ثبات قیمت محصولات می‌شود. البته عوامل دیگری همچون نوع تایل، جنس، کیفیت، ابعاد و حتی طرح نیز در این میان بی تاثیر نیستند. در صورت نیاز به راهنمایی کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره

02122739791

02126918043-47

کلام آخر

یکی از تایل‌های پرکاربردی که در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد تایل آلومینیومی است. این محصول را در انواع مختلفی تولید می‌کنند که هر یک ویژگی‌های خاصی دارند. از سری انواع تایل آلومینیومی ای جی وی می‌توان به تایل ساده، وسط پانچ و تمام پانچ در ابعاد 30*30، 60*60 و 60*120 اشاره کرد. این محصولات ضخامتی بین 6.2 تا 7.2 دهم میکرون دارند. 

آنها در برابر آب و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از آن گذشته می‌توانند تا حد زیادی نیز محیط را آکوستیک کنند. آنتی باکتریال بودن خاصیتی است که در سایر تایل‌ها وجود ندارد اما تایل‌های آلومینیومی از آن برخوردار هستند. وزن سبک، نصب آسان، امکان نورپردازی در محیط و... از سری مزیت‌های این محصولات است. پیش از خرید به میزان بودجه، متراژ محیط و نوع تایل توجه کنید.