محصولات ما فضاییست!
کارخانه : جاده آبعلی - منطقه صنعتی کمرد - خیابان کارگر- خیابان تهران صنعت - کوچه نوین 2 - پلاک 2
دفتر فروش : تهران - تجریش - خیابان دربندی - خیابان تهرانی - کوچه فوقانی - پلاک 8

درباره ما

بنام خالق ذرات هستی ساز

هلدینگ ساختمانی پیگاژ یا مدیریت سید رضاحسینی در سال 1388 فعالیت خود را درزمینه سیستم ساخت وساز خشک ساختمان با هدف تولید وعرضه محصولات سبک در صنعت ساختمان آغاز نمود.

این هلدینگ درحال حاضر دارای چندین کارخانه تولیدی بوده ومحصولات زیر را درصنعت ساختمان تولید و عرضه مینماید.

-کارخانه تولید تایل های آلومینیومی و محصولات وابسته

- کارخانه تولید سپری وسازه کلیک تایل های سقف کاذب

- کارخانه تولید سازه و دیوار کاذب

- کارخانه تولید تایل های گچی وپانل های گچی روکش دار

-کارخانه تولید صفحات مسلح سیمانی

-کارخانه تولید تایل های دکوراتیو

-کارخانه تولیددیوار پیش ساخته 

این هلدینگ با بهره گیری از ماشین آلات صنعتی و فن آوری روز دنیا درحد بضاعت خود در حال خدمت به هم وطنان عزیز بوده و تمام تلاش خود را جهت ارتقا سطح کیفی تولیدات خود همگام با اسناندارد های جهانی و داخلی نموده و توانسته درصنعت سبک سازی نقش سازنده ایی به جهت فرهنگ مصرف مصالح سبک ایفا نماید.

ای جی وی  مخفف (نام علمی: Acinonyx jubatus venaticus) یوزپلنگ ایرانی که یک زیرگونهٔ گربه سانان در حال  انقراض است میباشد.

علت انتخاب این نام برای حمایت از حیات وحش - محیط زیست و یوزپلنگ ایرانی بوده تا به وظیفه ی حمایتی خود از این گونه نایاب را ،هرچند ناچیز عمل نماید.شایان ذکر است بیشتر محصولات تولیدی قابل بازیافت،دوستدار محیط زیست وحیات وحش بوده وبه آنها آسیبی نمیزند.

لگو این برند همانگونه که دربالا مشاهده میکنید! در آغاز یک نماد یوزپلنگ ایرانی ایستاده بر سه کلمه انگلیسی AJV بود و پس از آن با استفاده از هوش مصنوعی و ارایه داده های لازم به لگوی کنونی دست پیدا کرد.

امید است با حمایت عملی وخرید از محصولاتی که دوستدار محیط زیست بوده و به حیات وحش آسیب وارد نمیکند وظیفه  اجتماعی خود را به طبیعت و آیندگان با متریال های قابل بازیافت انجام دهیم .