تایل آلومینیومی، یک انتخاب عالی برای ایجاد سقف‌های کاذب با جذابیت و کارایی بالا است. این نوع تایل‌ها به دلیل ویژگی‌های فراوانی که دارد می‌توانند جایگزین عالی برای سقف‌های سنتی شوند. در این مقاله با خرید کیت کامل تایل آلومینیومی تمام پانچ ای جی وی آشنا می‌شویم. با ای جی وی همراه باشید.

 معرفی تایل آلومینیومی تمام پانچ

در میان انواع تایل‌ها، مدل‌های با روکش آلومینیوم وجود دارند. این تایل‌ها برای فضاهایی مناسب‌اند که لوله‌ها و اتصالات در آن‌ها نصب شده است. وجود این تاسیسات در هر نقطه از ساختمان می‌تواند تأثیر منفی بر زیبایی دکوراسیون داشته باشد. یک مزیت کلیدی تایل‌های آلومینیومی، مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب است. 

این ویژگی به ویژه در مکان‌هایی که ممکن است لوله‌ها نشتی داشته باشند، اهمیت دارد؛ چرا که این تایل‌ها می‌توانند از خسارت به سقف کاذب جلوگیری کنند. یکی از این نوع تایل‌ها، تایل آلومینومی تمام پانچ است که در سراسر سطح خود سوراخ دارد.

مشخصات فنی کیت کامل تایل آلومینیومی تمام پانچ

این نوع تایل از آلومینیوم با ضخامت 0.6 میلی‌متر ساخته شده و با رنگ سفید کندسوز رال و روکش نمدی 40 گرمی پوشانده شده است. هر متر مربع شامل سه عدد تایل می‌باشد و این محصول دارای گارانتی 10 ساله است. کیت شامل اجزای مختلفی از جمله سپری کلیک و نبشی به طول 3 متر، اچ تی نود، آویز مفتولی 20 سانتی‌متری، فنر استیل و میخ و چاشنی می‌باشد و در بسته‌بندی‌های 12 عددی و به صورت نو عرضه می‌شود. 

حداقل متراژ برای سفارش این محصول 100 متر مربع است و قیمت آن بر اساس هر متر مربع محاسبه می‌شود. تایل‌ها در سه اندازه متفاوت 60 در 120، 30 در 30 و 60 در 60 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

نحوه خرید کیت کامل تایل آلومینیومی تمام پانچ

این کیت از نظر هزینه و سرعت نصب، نسبت به سقف‌های سنتی با مصالح ساختمانی، بسیار مقرون به صرفه‌تر است. شما می‌توانید این محصول را به صورت کیت کامل با تجهیزات جانبی از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور خریداری کنید. همچنین می‌توانید در واحد فروش ای جی وی 02122739791، 02126918043 و 02126918047 ثبت سفارش خود را به طور مستقیم انجام دهید.