محصولات ما فضاییست!
کارخانه : جاده آبعلی - منطقه صنعتی کمرد - خیابان کارگر- خیابان تهران صنعت - کوچه نوین 2 - پلاک 2
دفتر فروش : تهران - تجریش - خیابان دربندی - خیابان تهرانی - کوچه فوقانی - پلاک 8

تایل آلومینیومی سقفی وسط پانچ 30 در30

قیمت : تماس بگیرید.

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع

تایل آلومینیومی 30 در30 وسط پانچ ای جی وی
تایل 30 در30 وسط پانچ یا به طور کلی تایل های آلومینیومی پانچ دار چه دراین ابعاد چه ابعاد بزرگتر نسبت به تال ساده یک مزین بیشتر دارد وآن خاصیت جذب صدا آن است .


در تولید این تایل ها ،پس از خروج از دستگاه پرس به سمت دستگاه پانچ هدایت وعملیات پانچ به روی آن ها در دو طرح صورت میگیرد که یکی وسط پانچ است و یکی تمام پانچ !البته هردو کمی حاشیه دارند مثلا درتایل وسط پانچ دورتادور تایل تا لبه 5 سانت سطح صاف دارد .پس عملیات پانچ تایل ها برای حذف چربی و گردوخاک اسید شویی شده و سپس به سمت خط رنگ برای پوشش و درنهایت برای پخت رنگ وارد کوره میگردد.
بعداز خشک شدن کامل تایل یک لایه نمد سفید یا مشکی کند سوز درپشت تایل چسبانده میشود تا خصوصیت جذب صدا درآن ایجاد گردد.

تایل های وسط پانچ با خاصیت جذب صدا محیط به شفافیت و رسایی صدا کمک بسیار زیادی میکنند.البته امکان افزایش جذب صدا نسبت به خواسته مشتری کاملا قابل اجراست ولی پروسه تولید را زمان برتر خواهد کرد.
ما درکارخانه ای جی وی این امکان راداریم تا دانسیته 100 با ضخامت 20 میلیمتر خاصیت جذب صدای تایل های آلومینیومی را افزایش دهیم .

شایان ذکر است متریال حذب صدا در پشت تایل کاملا ضد حریق بوده و دربرخود با حریق،آتش نمیگیردو به توسعه حریق نیز دامن نمیزند .اما عیب این متریال این است که دربرابر رطوبت بالای 80 درصد توانایی استاتیکی خود را ازدست میدهد .البته توانایی جاذب صدا همچنان در این متریال باقی میماند.تایل های آلومینیومی 30 در30 بیشتر مورد استفاده در فضاهای کوچک از قبیل راه روهای دسترسی به اتاق ها- لابی سرویس ها - پاگردهای کوچک- بالکن های مسقف  است .

تمام مزیت های تایل های آلومینیومی با ابعاد 30 در30 مانند تایل های آلومینیومی با ابعاد بزرگتر آن است و ازنقطه نظرات فنی کوچکترین عضو خانواده تایل های آلومینیومی سقف کاذب است .
تایل های آلومینیومی با ابعاد 30 در30 کاملا سفارشی تولید میگردد و به صورت تولید انبوه یا انباری به دلیل مصرف کم آن مقدور نیست.

جنس :
آلومینیوم
ضخامت :
ورق 6 دهم میکرون
رنگ:
سفید کوره ای الکترواستاتیک
ضخامت بارنگ :
6/2 دهم میکرون
ابعاد:
30 در30
مساحت هر تایل :
9 سانتی متر مربع
وزن:
175 گرم
وزن با نمد پشت :
180 گرم
طرح :
وسط پانچ
مدل :
نمایان
تعداد درکارتن :
20 عدد
گارانتی :
30 سال
تولید:
داخل ای جی وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...