محصولات ما فضاییست!
کارخانه : جاده آبعلی - منطقه صنعتی کمرد - خیابان کارگر- خیابان تهران صنعت - کوچه نوین 2 - پلاک 2
دفتر فروش : تهران - تجریش - خیابان دربندی - خیابان تهرانی - کوچه فوقانی - پلاک 8

تایل آلومینیومی سقفی ساده 30 در30

قیمت : تماس بگیرید.

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع

تایل آلومینیومی 30 در30 ای جی وی

کاربرد تایل 30 در30 در کجاست؟

به طور مختصر باید به این موضوع اشاره کرد که علت تولید تایل آلومینیومی 30 در30 برای جلب نظر طراحان ومعماران بوده تا درفضاهای کوچک دست آنها را برای استفاده از تایل های آلومینیومی باز گذاریم.


همانگونه که هرچه فضا بزرگتر وارتفاع بیشتر باشد نیاز به ابعاد بزرگتر تایل آلومینیومی محسوس بوده و ازنظر معماری وخطوط ومنظر یکی از الزامات در طراحی به حساب می آید!بدیهی است وقتی فضا و ارتفاع کوچکتر میشود پیش نیاز ما نیز استفاده از ابعاد کوچکتر را ناگزیر میکند .

پس هرچه فضا کوچکتر باشد باید از تایل با ابعاد کوچکتری استفاده کنیم تا به زیبایی سقف و فضا کمک کرده باشیم !البته معماران و طراحان به این موضوعات واقف هستند اما عموم مردم دارای چنین نگرشی به دلیل عدم تخصص لازم نیستند.


هرچند که وقتی صحبت از فضای کوچک مطرح میشود فضاهایی از قبیل اتاق خواب ،بالکن،سرویس بهداشتی حمام یا توالت در ذهن متبادر میگردد !بله درست حدس زدید برای سقف کاذب فضاهایی که نام برده شد،باید از تایل 30 در30 آلومینیومی استفاده کرد و اینجاست که نیاز به این ابعاد بیشتر قابل درک خواهد بود .


استفاده از تایل 60 رد60 در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده است!اما زیبایی سقف و محیط را برهم میزند!به قول شاعر : گرز باید در خور قلندر باشد!همانگونه که درفضاها با وسعت زیاد و ارتفاع بلند استفاده کردن از تایل 30 در30 باعث بهم ریختگی ،کوچک شدن سقف،ازبین رفتن هارمونی فضا و محیط با سقف را در پی خواهد داشت!استفاده از تایل های آلومینیومی درابعاد بزرگ چنین بلایی را بر سر سقف های کوچک خواهد آورد.


تایل های آلومینیومی 30 در30 باهمان خصوصیاتی فنی که در تایل های 60در60 و 60 در120 لحاظ میگردد تولید و هیچگونه فرقی باهم ندارند به غیر ابعاد.

به طور واضح تایل های آلومینیومی 30 در30 ای جی وی مناسب سقف سرویس های بهداشتی و حمام ،بالکن مسقف،تراس مسقف است.

البته اگر راهروی با عرض کوچک داشتیم این گزینه نیز مناسب است.


جنس :
آلومینیوم
ضخامت :
ورق 6 دهم میکرون
رنگ:
سفید کوره ای الکترواستاتیک
ضخامت بارنگ :
6/2 دهم میکرون
ابعاد:
30 در30
مساحت هر تایل :
9 سانتی متر مربع
وزن:
175 گرم
طرح :
ساده
مدل :
نمایان
تعداد درکارتن :
20 عدد
گارانتی :
30 سال
تولید:
داخل ای جی وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...