یکی از مهمترین خصوصیاتی که کارخانه‌های تولید تایل آلومینیومی سقف کاذب ای جی وی دارند این است که تمام تلاش‌های خود را در جهت رفع نیازهای مشتری در حیطه ساخت و ساز انجام می‌دهند. در واقع تایل‌های تولید شده در این کارخانه از جنس آلومینیوم هستند که ابعاد، طرح‌ها و شکل‌های مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند. 

جالب است بدانید که تایل‌های آلومینیومی می‌توانند برای اجرای سقف‌های کاذب در محیط‌های مختلف به استفاده برسند. در حالت کلی سوالات بسیار زیادی در رابطه با کارخانه‌های تولید کننده تایل آلومینیومی سقف کاذب ای جی وی وجود دارد که در این مطلب قرار است به شما پاسخ تمام آنها را بدهیم. در صورتی که به این موضوع علاقه دارید لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های سقف کاذب آلومینیومی

به طور معمول در کارخانجاتی که تولید محصولات مختلف ساختمانی مانند تایل‌های آلومینیومی ای جی وی را بر عهده دارند برای اینکه مهندسان و مشتریان آنها بتوانند محصولات را از یکدیگر تفکیک کنند مشخصات و ویژگی‌های مختلفی را به هر کدام از آنها اختصاص داده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که تایل آلومینیومی سقف کاذب به خود اختصاص داده در این قسمت ذکر شده است.

  • همانطور که از نام این سازه مشخص است روکش آن از جنس آلومینیوم می‌باشد.
  • این تایل در ابعاد و سایزهای مختلف به تولید رسیده که باعث راحتی در خرید و اجرای کار می‌شود.
  • تایل‌های آلومینیومی در انواع مختلف شامل سازه پنهان، سازه نمایان، فلت، وسط پانچ، تمام پانچ و همچنین ساده طراحی و تولید شده‌اند.
  • شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که دارید سقف کاذب مورد نظر خود را با رنگ‌های مختلف انتخاب کنید.
  • از بارزترین و مهم‌ترین خصوصیات سقف کاذب آلومینیومی آنتی باکتریال بودن آنها می‌باشد. به این معنا که با قرار گرفتن در معرض باکتری‌ها آنها را به خود جذب نمی‌کنند.
  • با استفاده از این سازه ساختمانی متوجه می‌شوید که وزن بسیار کمی داشته و در نتیجه حمل آسانی خواهد داشت.
  • این سازه از انواع متریال‌های آماده به حساب می‌آید که باعث سرعت بخشیدن به اجرای کار پروژه می‌شود. به همین علت هیچ احتیاجی به مصالح مختلف ساختمانی برای نصب ندارد.

بهترین کارخانه تولیدی سقف کاذب آلومینیومی ای جی وی

اگر به دنبال یکی از بهترین کارخانه‌هایی هستید که تایل‌های آلومینیومی سقف کاذب را به تولید برساند باید بگوییم که یکی از درجه یک‌ترین تولید کنندگان، هلدینگ ساختمانی پیگاژ می‌باشد که با برند ای جی وی فعالیت می‌کند. نکته حائز اهمیت این است که این هلدینگ تاکنون چندین کارخانه تولیدی برای محصولات صنعت ساختمان سازی تولید کرده که یکی از مهم‌ترین آنها تولید تایل‌های آلومینیومی و محصولات وابسته به آن می‌باشد. 

از سوی دیگر باید این نکته را اضافه کنیم که هلدینگ پیگاژ با استفاده از بهترین ماشین آلات صنعتی و همچنین مجهزترین فناوری روز دنیا توانسته است تولیدات بسیار با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه کند. اگر برای شما سوال است که چرا نام برند این مجموعه AJV می‌باشد باید بگوییم که این نام مخفف شده کلمه Acinonyx Jubatus Venaticus است. در واقع مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این نام حمایت از حیات وحش، محیط زیست و همچنین یوزپلنگ ایرانی می‌باشد.

ویژگی‌های بارز محصولات کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی

یکی از مهمترین مسائلی که در رابطه با کارخانه‌های تولیدی آلومینیومی ای جی وی وجود دارد این است که هر یک از آنها باید یک سری ویژگی‌های مختلف به محصول خود اختصاص بدهند. در واقع این ویژگی‌ها به تولید تایل‌های آلومینیومی نیز ارتباط پیدا می‌کند. از مهمترین ویژگی‌هایی که کارخانه تولید تایل آلومینیومی AJV به خود اختصاص داده در این قسمت برای شما آورده شده است.

  • محصولات تولید شده خود را تا حد امکان با بالاترین کیفیت ممکن به تولید می‌رساند.
  • این کارخانه تنوع بالای محصولات را همواره هدف کار خود قرار داده است.
  • با خرید از محصولات برند ای جی وی متوجه می‌شوید که این کارخانه برای مشتریان خود مشاوره‌های مفیدی را ارائه می‌کند.
  • لازم به ذکر است که این برند با توجه به نیازی که بازار دارد و همچنین استانداردهای تعریف شده جهانی دست به تولید محصولات مختلف می‌زند.

انواع تایل‌های آلومینیومی

تایل‌های آلومینیومی سقف کاذب ای جی وی که در این کارخانه به تولید می‌رسند دارای تنوع بسیار بالایی هستند. از پر استفاده‌ترین تایل‌های آلومینیومی تولیدی در این کارخانه در این قسمت معرفی شده است.

تایل آلومینیومی فلت سازه پنهان

به طور معمول این تایل در ابعاد ۶۰ × ۶۰ به تولید می‌رسد و پس از نصب و استفاده، سپری‌های آن قابل مشاهده نیست. به همین علت به آن سازه پنهان گفته می‌شود.

تایل آلومینیومی وسط پانچ و تمام پانچ فلت

در واقع تایل‌هایی که در صفحه خود حفره‌هایی دارند به تایل‌های پانچ‌دار معروف می‌باشند. به طور معمول ابعاد این تایل ۶۰ × ۶۰ سانتی‌متر بوده و برخی از آنها در تمامی قسمت‌های آن و برخی دیگر فقط در قسمت وسط دارای پانچ هستند.

تایل آلومینیومی ساده نمایان

این تایل‌ها نیز به شکلی تولید شده‌اند که به هنگام اجرا، سپری‌های کلیک آنها قابل مشاهده هستند. با این تفاوت که تایل‌های آلومینیومی ساده نمایان کاملاً ساده هستند و هیچ حفره‌ای روی سطح آنها دیده نمی‌شود. گفته می‌شود که تایل‌های آلومینیومی ساده‌ای که از این برند به تولید می‌رسد در ابعاد ۶۰ × ۶۰،۳۰ × ۳۰ و ۱۲۰ × ۶۰ قابل خریداری هستند.

مزایای تایل آلومینیومی سقف کاذب

در حالت کلی مزایایی که تایل آلومینیومی ای جی وی به خود اختصاص داده در مقایسه با سایر سقف‌های کاذب بسیار منحصر به فرد می‌باشد. در این بخش به بررسی مزایای این سقف کاذب می‌پردازیم.

  • عایق صدا: تایل‌هایی که روی سطح این سقف‌ها وجود دارند، صوت را به پشت پنل انتقال داده و فضا را آکوستیک می‌کنند.
  • عایق رطوبت:‌ به دلیل وجود یک روکش آلومینیومی، آب به داخل تایل نفوذ نمی‌کند.
  • نصب سریع و آسان: این تایل‌ها پیچیدگی آنچنانی ندارند و در کمترین زمان ممکن توسط متخصصان نصب می‌شود.
  • تعمیر سریع و راحت: تایل‌های آلومینیومی سقف کاذب به شکل پنل طراحی شده‌اند. در صورتی که یکی از پنل‌ها دچار مشکل شود شما می‌توانید آن قسمت را تعمیر و یا تعویض کنید.
  • قابل حمل: این پنل‌ها کاملاً سبک بوده و حمل و نقل آنها راحت می‌باشد به همین علت به هنگام زلزله خطر جانی برای شما در پیش نخواهد داشت.