در کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی سعی می‌شود با توجه به نیاز مشتری به تولید تایل پرداخت. تایل‌های تولید شده در واقع از جنس آلومینیوم هستند که در ابعاد، طرح‌ها و شکل‌های مختلف طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. تایل‌های آلومینیومی را برای اجرای سقف‌های کاذب مورد استفاده قرار می‌دهند. این تایل‌ها تقریباً برای هر محیطی قابل اجرا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌شود ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

تایل چیست؟

تایل به صفحاتی گفته می‌شود که با استفاده از ترکیب گچ و نوعی الیاف خاص تولید می‌شود و روکش‌هایی با جنس‌های متفاوت نیز دارد. روکش آلومینیومی از جمله آنهاست که به واسطه مزیت‌های زیادی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است. با استفاده از تایل سقف کاذب اجرا می‌کنند البته برای انجام این کار به متریال‌های دیگری نیز نیاز است. این نوع از سقف‌های کاذب قابلیت اجرا در مکان‌های مختلفی را دارند.

معرفی تایل آلومینیومی

تایل آلومینیومی که یکی از محصولات کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی است به محصول خاصی گفته می‌شود که برای اجرای سقف‌های کاذب از آن استفاده می‌کنند. این محصول که با استفاده از گچ و الیاف مصنوعی تولید می‌شود یک لایه روکش آلومینیوم نیز دارد. این روکش باعث شده که تایل خاصیت ضد باکتری یا به اصطلاح آنتی باکتریال داشته باشد. 

این ویژگی باعث شده تا محیط‌هایی که دائماً به تمیزی نیاز دارند بدون اینکه دچار آسیب شوند استرلیزه شوند. تایل‌های آلومینیومی را برای راحتی مشتریان و تسریع در روند کار در ابعاد مختلفی می‌سازند. این محصول را در ابعاد 30*30، 60*30، 60*60 و 60*120 با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌کنند.

مشخصات و ویژگی‌های ساختاری تایل آلومینیومی 

در کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی برای اینکه مشتریان بتوانند محصولات را بهتر بشناسند و به راحتی از هم تفکیک کنند برای هر یک مشخصات و ویژگی‌های خاصی قرار داده اند. از سری ویژگی‌هایی که می‌توان برای تایل‌های آلومینیومی ذکر کرد به شرح زیر است.

  • این تایل‌ها روکش آلومینیومی دارند.

· در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. ابعاد متفاوت باعث راحتی در خرید و اجرای کار می‌شود.

  • تایل‌های آلومینیومی در انواع مختلف سازه پنهان، سازه نمایان، فلت، وسط پانچ، تمام پانج و ساده وجود دارند.
  • می‌توان آنها را در رنگ دلخواه خود سفارش داد.
  • آنتی باکتریال هستند. یعنی در صورت قرار گرفتن در معرض باکتری‌ها آنها را به خود جذب نمی‌کنند.
  • وزن کمی دارند و حمل آنها آسان است. وزن سبک تایل‌ها باعث می‌شود تا بار کلی ساختمان کم شود.
  • به دلیل اینکه جزو متریال‌های آماده هستند علاوه بر اینکه سرعت اجرای کار را بالا می‌برند حتی به مصالح خاصی برای اجرا نیاز ندارند، بلکه با استفاده از متعلقاتی مثل پیچ مخصوص به راحتی به کار برده می‌شوند.

انواع تایل آلومینیومی

تایل‌های آلومینیومی که در کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی تولید می‌شود تنوع بالایی دارد. پرکاربردترین آنها به شرح زیر است.

  1. تایل آلومینیومی ساده فلت 

این محصول به صورت ساده و بدون طرح است که ابعاد آن 60*60 سانتی متر است.

تایل آلومینیومی فلت سازه پنهان

این نوع تایل که در ابعاد 60*60 سانتی متری تولید میشود پس از به کار برده شدن سازه یا سپری آن مشخص نیست به همین دلیل به آن سازه پنهان می‌گویند.

تایل آلومینیومی پانچ فلت (وسط پانچ و تمام پانچ)

به آن دسته از تایل‌هایی که حفره دارند تایل پانچ گفته می‌شود. برخی از آنها تماماً حفره دارند که تمام پانچ شناخته می‌شوند اما برخی دیگر تنها در وسطشان حفره وجود دارد که وسط پانچ نام دارند. ابعاد آنها 60*60 سانتی متر است.

تایل آلومینیومی پانچ نمایان

این نوع از تایل‌ها علاوه بر اینکه به صورت پانچ شده تولید می‌شوند بلکه سازه نمایان نیز هستند. منظور از سازه نمایان این است که پس از اجرا سازه یا سپری کلیک آنها مشخص است. این نوع از تایل‌ها هم به صورت تمام پانچ و هم وسط پانچ تولید می‌شوند. ابعاد آنها نیز 30*30، 60*60 و 60*120 سانتی متری است.

تایل آلومینیومی ساده نمایان

این دسته از تایل‌ها دقیقاً ویژگی‌هایی مشابه به دسته قبلی دارند با این تفاوت که ساده هستند و هیچ حفره ای روی آنها نیست. ابعاد تایل‌های ساده سازه نمایان به صورت 60*60، 30*30 و 60*120 سانتی متری است.

ویژگی‌های محصولات کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی

هر تولید کننده ای که محصولی را به بازار عرضه می‌کند باید از یکسری ویژگی‌ها برخوردار باشد. در خصوص تولید کننده تایل نیز این موضوع صدق می‌کند. ویژگی‌هایی که کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی دارد شامل موارد زیر است:

  • محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌کند.
  • تنوع را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.
  • برای مشتریان خود در خصوص هر یک از محصولات مشاوره می‌دهد.
  • با توجه به نیاز بازار و استانداردهای تعریف شده اقدام به تولید محصول می‌کند.

قیمت خرید تایل آلومینیومی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هر مشتری حین خرید به آن توجه می‌کند قیمت محصول است. این موضوع در رابطه با تایل آلومینیومی نیز صدق می‌کند و از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است. در رابطه با اینکه قیمت خرید تایل آلومینیومی از کارخانه تولید تایل آلومینیومی ای جی وی چقدر است نمی‌توان رقم دقیقی ذکر کرد چرا که قیمت مواد اولیه برای تولید این محصول نوسان دارد که عموماً هم روند صعودی دارد. 

اگر با مطالعه این مطالب در خصوص خرید تایل آلومینیومی تصمیم قطعی دارید توصیه می‌شود پیش از خرید حتماً با واحد فروش تماس بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت محصول در هر کارخانه ممکن است کمی متفاوت باشد، دلیل آن هم این است که عواملی همچون کیفیت، ابعاد، برند، نوع و... می‌تواند بر این موضوع تاثیر مستقیم داشته باشد.

کلام آخر

تایل آلومینیومی یکی از تایل‌هایی است که امروزه برای اجرای سقف کاذب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تایل که آنتی باکتریال است و در ابعاد با طرح‌های گوناگونی تولید می‌شود بیشتر برای محیط‌های درمانی، اداری، تجاری و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

وجود مزیت‌های زیادی مثل وزن کم، عدم نیاز به مصالح خیس مثل سیمان، سرعت در اجرای کار، مقاومت در برابر رطوبت و آلودگی و... باعث شده تا بسیار پرفروش باشد. توجه داشته باشید که این محصول را در ابعاد مختلفی همچون 30*30، 60*60 و 60*120 سانتی متری با رنگ دلخواه تولید می‌شود که مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه خود ثبت سفارش کنند.