سقف کاذب یکی از فاکتورهای زیبایی در محیط‌های امروزی محسوب می‌شود. در واقع سقف کاذب را روی سقف اصلی اجرا می‌کنند. برای اجرای آن به یکسری متریال‌های خاص نیاز است که از جمله آنها می‌توان به سازه کلیک، نبشی ال 25، فنر آویز، فنر دوبل، تایل و... اشاره کرد. 

برای ایجاد سقف ثانویه (سقف کاذب) ابتدا باید زیرسازی صورت بگیرد سپس با استفاده از تایل به آن نما بخشید. برخلاف بخش زیرسازی که متریال‌های آن ثابت هستند و تنوعی ندارند اما قسمت بیرونی کار که همان تایل می‌باشد بسیار متنوع است. تایل آلومینیومی ای جی وی یکی از انواع آنهاست که در ادامه علاوه بر ویژگی‌هایی که دارد به قیمت انواع تایل آلومینیومی سقفی نیز پرداخته‌ایم.

تایل چیست؟

تایل بخشی از متریال سقف کاذب است که برای ساخت آن از ترکیب گچ، الیاف و... استفاده می‌کنند، سپس برای دوام و زیبایی هر چه بیشتر با استفاده از آلومینیوم، پی وی سی یا مواد دیگر یک لایه روکش روی آن می‌کشند. از آن جا که تایل را در فضاهای مختلف به کار می‌برند آن را در ابعاد مختلف نیز تولید می‌کنند. این محصول علاوه بر اینکه باعث زیبایی محیط می‌شود مزیت‌های زیادی نیز به همراه دارد به طور مثال به آکوستیک شدن فضا کمک می‌کند. یعنی صداها را به محیط‌های دیگر انتقال نمی‌دهد.

تایل آلومینیومی

معرفی تایل آلومینیومی ای جی وی

پیش از اینکه بخواهیم راجع به قیمت انواع تایل آلومینیومی سقفی صحبتی داشته باشیم بهتر است ابتدا به بررسی خود تایل آلومینیومی بپردازیم. تایل آلومینیومی به نوعی از تایل گفته می‌شود که روکشی از جنس آلومینیوم دارد و ابعاد آن در حالت استاندارد 60*60 سانتی متر است. این تایل که آنتی باکتریال است مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و شست و شو دارد به همین دلیل در محیط‌هایی که نیاز به استرلیزه شدن به صورت دائم دارند استفاده می‌شود. 

تایل آلومینیومی را در طرح‌ها، شکل‌ها و ابعاد گوناگون می‌توان یافت. از دیگر ویژگی‌هایی که این نوع تایل دارد مقاومت در برابر حرارت، خط و خش و ضربه است. به دلیل ساختار خاصی که دارد به راحتی کثیف نمی‌شود اما در صورتی که نیاز به تمیز شدن داشته باشد به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد.

انواع تایل آلومینیومی

همانطور که گفتیم تایل‌ها آلومینیومی انواع مختلفی دارند. این محصولات از لحاظ ساختاری یکسان هستند و تنها تفاوت آنها از نظر ظاهری است. انواع تایل آلومینیومی به شرح زیر است.

تایل سازه پنهان

تایل‌های سازه پنهان در سه دسته ساده، وسط پانچ و تمام پانچ طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. سازه این نوع از تایل پس از مونتاژ شدن به گونه‌ای است که مشخص نمی‌شود. به همین دلیل به آن سازه پنهان می‌گویند.

تایل فلت

  • تایل آلومینیومی تمام پانچ طرح فلت
  • تایل آلومینیومی وسط پانچ طرح فلت
  • تایل آلومینیومی ساده طرح فلت

تایل‌های فلت بسیار تخت و هموار هستند به شکلی که پس از اجرا از لحاظ اختلاف سطح بسیار یکدست دیده می‌شوند. تایل‌های فلت را می‌توان در نوع ساده، وسط پانچ و تمام پانچ ثبت سفارش کرد.

قیمت تایل آلومینیومی

تایل سازه نمایان ای جی وی

آخرین دسته از تایل‌های آلومینیومی تایل‌های سازه نمایان هستند. مثل موارد قبلی که در سه نوع ساده، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شدند، این نوع از تایل‌ها نیز چنین هستند. در این دسته پس از اجرا سازه آنها مشخص خواهد شد، البته جزیی از طراحی آن است و زیبایی خاصی به همراه دارد.

نکته: منظور از پانچ حفره‌هایی است که در سطح تایل ایجاد می‌شود که انواع مختلف با اندازه‌ها و فواصل متفاوتی دارد.

قیمت انواع تایل آلومینیومی سقفی

اگر به بخش قبلی دقت کرده باشید می‌دانید که تایل آلومینیومی انواع متعددی دارد، اینکه قیمت انواع تایل آلومینیومی سقفی ای پلاس به چه صورت می‌باشد موضوعی است که نمی‌توان به صورت واضحی آن را بیان کرد. اولین عامل برای نوسان قیمت تورم و نوسان ارزی است.

 البته باید توجه داشته باشید که فاکتورهای مهم دیگری نیز مثل نوع تایل، ابعاد، میزان کیفیت، شرکت تولید کننده و... در این میان تاثیر مستقیم دارند. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌شود حتماً پیش از خرید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید، هم می‌توانید مشاوره دریافت کنید و هم اینکه استعلام قیمت بگیرید.

تایل آلومینیومی در چه محیط‌هایی کاربرد دارد؟

تایل آلومینیومی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد قابل استفاده برای اکثر محیطهاست اما محیطی که به طور اختصاصی از این نوع تایل‌ها در آن اجرا می‌کنند محیط‌های درمانی مثل بیمارستان‌ها، مطب‌ها، درمانگاه‌ها و... است، به این دلیل که این محیط‌ها در معرض باکتری و میکروب هستند پس نیاز به نظافت و استرلیزه شدن دارند، چنانچه از تایلی استفاده شود که در برابر رطوبت یا شست و شو مقاومت نداشته باشد تایل پس از مدتی خراب می‌شود، در این صورت نیاز به تعویض خواهد بود. از دیگر محیط‌هایی که تایل آلومینیومی در آنها کاربرد دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرودگاه‌ها
  • مراکز خرید
  • فروشگاه‌ها
  • مدارس و دانشگاه‌ها
  • سرویس‌های بهداشتی
  • راهروها
  • مراکز اداری و تجاری

ویژگی‌های مثبت انواع تایل آلومینیومی

ویژگی‌های مثبتی که این تایل به همراه دارد بدین شرح است:

  • به آسانی نصب می‌شود.
  • به دلیل اینکه یک متریال آماده است نصب آن سریع است.
  • در برابر شرایط جوی و محیطی بسیار مقاوم است.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • برای هر محیطی با هر سلیقه‌ای مناسب است.
  • در صورت خرابی تایل می‌توان به راحتی نسبت به تعویض آن اقدام کرد.
  • با توجه به ویژگی‌هایی که دارد مقرون به صرفه است.

کلام آخر

تایل آلومینیومی یکی از انواع تایل‌هایی است که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع تایل انواع بسیار گوناگونی دارد که توسط برند ای جی وی که مخفف یوزپلنگ ایرانی است در طرح‌ها، اشکال و ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شود. مسلماً قیمت انواع تایل آلومینیومی سقفی در هر مورد با دیگری تفاوت دارد. ویژگی مهمی که این تایل را متمایز از سایر تایل‌ها کرده این است که آنتی باکتریال است، یعنی باکتری را به خود جذب نمی‌کند. از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به عایق رطوبت، حرارت، ضربه و خط و خش اشاره کرد. استانداردترین ابعاد آن 60*60 سانتی متر است.


خرید و استعلام قیمت انواع تایل آلومینیومی ای جی وی

021-26918043-47

02122739791 

" با ما در ارتباط باشید"