یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای زیباسازی داخل ساختمان سقف کاذب آلومینیومی به حساب می‌آید. در واقع از این نوع سقف در فضاهای اداری، تجاری، صنعتی و یا حتی فضاهای مسکونی نیز استفاده می‌شود. جالب است بدانید که سقف کاذب آلومینیومی دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده که آنها را نسبت به سایر سقف‌ها متمایز کرده است. از مهمترین خصوصیات سقف کاذب آلومینیومی می‌توان به این نکته اشاره کرد که یک فلز سبک و مقاوم بوده و در برابر خوردگی مقاومت می‌کند. 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما با اجرای سقف‌های کاذب آلومینیومی می‌توانید امکان اجرای نورپردازی و تنظیم نور را در فضاهای مختلف داشته باشید. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که برخی از مدل‌های سقف کاذب آلومینیومی دسترسی شما به تاسیسات زیر سقف را پوشش می‌دهد. در صورتی که علاقه دارید در رابطه با بهترین تولید کننده تایل آلومینیومی اطلاعاتی به دست آورید می‌توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مزایای سقف کاذب آلومینیومی

یکی از مهمترین سازه‌هایی که باعث جذابیت دکوراسیون شما می‌شود استفاده از سقف‌های کاذب آلومینیومی می‌باشد که دارای مزیت‌های بسیار زیادی هستند. در این قسمت به مزایای سقف کاذب آلومینیومی اشاره می‌کنیم.

• زیبایی و طراحی متنوع: این سقف‌ها دارای طراحی‌های متنوع و جذاب هستند و به همین صورت می‌توانند به شکل سبک‌های مختلف در فضاسازی شما تاثیرگذار باشند.

• سبک و مقاوم: در واقع آلومینیوم یک فلز سبک وزن بوده و در عین حال دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد. همین ویژگی باعث شده است که نصب و نقل و انتقال این سازه آسان‌تر شود.

• مقاومت در برابر خوردگی: این سقف در برابر خوردگی مقاومت زیادی را نشان می‌دهد که باعث ماندگاری و طول عمر زیاد آنها می‌گردد.

• امکان دسترسی به تاسیسات: برخی از انواع سقف‌های کاذب آلومینیومی مانند سقف کاذب نمایان امکان دسترسی افراد را به تاسیسات زیر سقف و همچنین انجام تعمیرات فراهم می‌کند.

• سازگاری با سیستم‌های نورپردازی: نکته جالب توجه این است که این سقف‌ها با سیستم‌های نورپردازی و صوتی همخوانی داشته و امکان نصب لوازم جانبی را برای افراد مهیا می‌کند.

بهترین تولید کننده تایل آلومینیومی

در عرصه طراحی و تولید سقف کاذب آلومینیومی شرکت‌های سازنده بسیاری فعالیت می‌کنند که توانسته‌اند این سقف را به بهترین شکل به تولید برسانند. یکی از این تولید کننده‌ها ای جی وی به حساب می‌آید که در واقع مخفف شده نام یوز پلنگ ایرانی می‌باشد. دلیل انتخاب این نام بسیار جالب است. در واقع علت انتخاب نام ajv ( Acinonyx jubatus venaticus ) برای این کمپانی حمایت از حیات وحش محیط زیست و یوزپلنگ ایرانی می‌باشد. 

جالب است بدانید که ajv تمامی تولیدات خود را بر حسب حفاظت از محیط زیست انجام داده و محصولات تولید شده از این برند هیچ گونه آسیبی را به محیط زیست وارد نمی‌کنند. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که این تولید کننده معروف سازه‌ها و تولیدات خود را کاملاً قابل بازیافت طراحی کرده است. در واقع شما می‌توانید با حمایت عملی و یا خرید محصولاتی که از ajv تولید می‌شوند خود را دوستدار و محیط زیست بدانید و به وظیفه اجتماعی خود در حفاظت از طبیعت عمل کنید.