ساختمان سازی یکی از صنایعی است که به صورت روز افزون در حال توسعه و پیشرفت است. در این عرصه هر از چندگاهی متریال‌ها و محصولات جدید تولید می‌شوند. این محصولات و متریال‌ها در جهت رفع نواقص و معایب متریال‌های مشابه قدیمی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. 

یکی از محصولاتی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و پرکاربرد است تایل نام دارد. تایل‌ها انواع مختلف با جنس‌های متفاوت دارند که از جمله آنها می‌توان به تایل آلومینیومی پانچ دار اشاره کرد. این نوع از تایل‌ها با استفاده از ورقهای آلومینیومی ساخته می‌شوند و در محیط‌های متفاوتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی قیمت تایل آلومینیومی پانچ دار پرداخته‌ایم.

معرفی محصولی به نام تایل آلومینیومی پانچ دار

تایل آلومینیومی پانچ دار نوع خاصی از صفحات است که با استفاده از آن می‌توان به اجرای سقف کاذب پرداخت. برای تولید این تایل‌ها از ترکیب گچ، آب و نوع الیاف مخصوص استفاده می‌کنند، پس از آن یک لایه روکش آلومینیومی روی آن می‌کشند. این تایل‌ها با توجه به جنس خاصی که دارند آنتی باکتریال هستند و آلودگی را به خود جذب نمی‌کنند. به دلیل کاربردهای مختلف و استفاده برای انواع فضاها، این محصول را در انواع مختلف از لحاظ ابعادی و ظاهری تولید می‌کنند. 

طراحی این نوع از محصولات بسیار خلاقانه است چرا که می‌توان با استفاده از آن به نورپردازی محیط پرداخت یا اینکه تاسیسات به کار برده شده روی سقف را مخفی کرد. روی آنها حفره‌هایی ایجاده شده است که با نام پانچ شناخته می‌شوند. از ویژگی‌های مثبتی که تایل‌های آلومینیومی ای جی وی دارند می‌توان به عایق رطوبت، حرارت، صدا و ضربه اشاره کرد.

قیمت تایل آلومینیومی پانچ دار

تایل آلومینیومی پانچ دار و میزان آکوستیک بودن آن

یکی از ویژگی‌هایی که تایل‌های آلومینیومی پانچ دار دارند این است که آکوستیک هستند. این ویژگی کمک می‌کند تا محصول مد نظر محیط را از لحاظ میزان انعکاس و انتقال صدا کنترل کند. میزان آکوستیک بودن این تایل با تایل آکوستیک متفاوت است. 

این تایل تا حد زیادی می‌تواند صداهای اضافی موجود در محیط را گرفته و فیلتر کند، از انعکاس صدا جلوگیری کرده و مانع از ورود و خروج آن به فضاهای مجاور شود. از تایل آلومینیومی پانچ دار برای محیط‌هایی مثل بیمارستان‌ها و اماکن عمومی بسیار استفاده می کنند.

تایل آلومینیومی پانچ دار ای جی وی و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز

تایل آلومینیومی پانچ دار ای جی وی به علت ویژگی‌های خاصی که دارد قابل استفاده برای بسیاری از محیط هاست. این تایل‌ها را می‌توان در ابعاد متفاوتی از جمله 30*30، 60*60، 60*120 و... یافت. از سری کاربردهای آنها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مراکز خرید

تایل آلومینیومی پانچ دار طراحی ویژه‌ای دارد که موجب زیبایی هر چه بیشتر محیط می‌شود. از آن گذشته بسیار بادوام و مستحکم نیز هست. دلایل این چنینی باعث می‌شود تا به عنوان یک گزینه مناسب برای مراکز خرید محسوب شوند.

بیمارستان‌ها و محیط‌های درمانی

همانطورکه گفته شد این نوع از تایل‌ها آنتی باکتریال هستند یعنی اینکه میکروب‌ها و باکتری‌ها را به خود جذب نمی‌کنند. بهترین نوع تایلی که می‌توان برای محیط‌های درمانی استفاده کرد تایل‌های آلومینیومی است. در این محیط‌ها استرلیزه بودن اهمیت بالایی دارد، تایل‌های آلومینیومی در صورتی که در معرض شست و شو یا رطوبت قرار بگیرند  از بین نمی‌روند.

سرویس‌های بهداشتی و استخرها

در سرویس‌های بهداشتی و استخرها به متریال‌هایی نیاز است که در برابر خوردگی، زنگ زدگی و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار باشند. از آن گذشته به علت اینکه نمی‌توان تهویه هوایی مثل پنجره را برای آنها ایجاد کرد به نور پردازی هم نیاز است. همه نیازهای موجود در چنین مکان‌هایی با استفاده از تایل آلومینیومی پانچ دار برطرف می‌شود.

رستوران‌ها و کافه‌ها

دکوراسیون اجرا شده در کافه‌ها و رستوران‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در کنار زیبایی به محصولی نیاز است که در صورت لک شدن به راحتی بتوان آن را تمیز کرد بدون اینکه ظاهر یا ساختار آن تغییر کند. تایل‌های آلومینیومی پانچ دار به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که اگر بارها و بارها با استفاده از مواد شوینده تمیز شوند همچنان سالم و بدون ایراد باقی بمانند.

مراکز اداری، تجاری و دفاتر

در فضاهای اداری، تجاری و دفاتر رفت و آمد و سر و صدا بسیار زیاد است از همین رو باید از محصولات و متریال‌هایی استفاده شود که توانایی جذب صدا را به خود داشته باشد. تایل‌های آلومینیومی می‌توانند تا حد زیادی آلوگی صوتی را فیلتر کنند. البته علاوه بر این موضوع باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط می‌شوند و امکان ایجاد نورپردازی را نیز فراهم می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت‌های تایل آلومینیومی پانچ دار ای پلاس

قطعاً محصولی که به صورت استاندارد و مهندسی شده طراحی و تولید شود مزیت‌های زیادی نیز به همراه دارد. از سری مزیت‌هایی که می‌توان برای تایل‌های آلومینیومی پانچ دار ذکر کرد به شرح زیر است:

  • زیبایی بخشیدن به محیط
  • تنوع بالا
  • مقاوم در برابر شرایط محیطی و جوی مثل آتش سوزی، رطوبت، سرما و گرما
  • نصب و نگهداری آسان
  • قابلیت تعویض در صورت خرابی
  • سرعت بخشیدن به روند اجرای کار

مشاوره خرید و قیمت تایل آلومینیومی پانچ دار APLUS

از سری سوالات پرتکرار و مهم مشتریان این است که قیمت تایل آلومینیومی پانچ دار سال 1403 چقدر است؟ پاسخ این سوال در قالب اعداد و ارقام ثابت و مشخصی نیست چرا که این موضوع نیاز به بررسی از جهات مختلف دارد. برای قیمت گذاری این محصول اولین عامل موثر نوسانات ارزی است. 

از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت می‌توان به مواردی از قبیل نوع تایل، ابعاد، کیفیت، تعداد و... اشاره کرد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت تایل آلومینیومی پانچ دار ای جی وی تماس با واحد فروش شرکت است. در صورتی که برای خرید دچار مشکل شده‌اید یا ابهام و سوالی در این باره دارید، کارشناسان ما می‌توانند به شما مشاوره رایگان ارائه کنند.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان

02122739791

02126918043-47

کلام آخر

تایل‌های آلومینیومی پانچ دار یکی از تایل‌های پرکاربرد در ساختمان سازی هستند. این تایل‌ها در ابعاد مختلی از جمله 30*30، 60*60، 60*120 و... تولید می‌شوند. روی این محصولات حفره‌هایی منظم یا منظم در طرح‌های مختلف وجود دارد که به آنها پانچ گفته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی که این نوع از تایل‌ها دارند آنتی باکتریال بودن آنهاست. از این محصولات در محیط‌های مختلف اداری، تجاری، مراکز درمانی، سرویس‌های بهداشتی، استخرها و... استفاده می‌کنند.

 دلیل پرطرفدار بودن آنها این است که مزیت‌های زیادی همچون سرعت بخشیدن به کار، نصب و نگهداری آسان و امکان ایجاد نورپردازی دارند. لازم به ذکر است که پیش از خرید حتماً استعلام قیمت بگیرید و با هر آنچه بر قیمت تایل‌های آلومینیومی سقفی تاثیر می‌گذارد، آشنا شوید. شرکت ای جی وی سعی دارد تمامی محصولات خود را سازگار با محیط زیست طراحی کند تا بتوان آنها را به کمک بازیافت مجددا مورد استفاده قرار داد. جالب است بدانید که حتی نام این کمپانی برگرفته و مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است.