یکی از مهمترین مواردی که همواره افراد مختلف به هنگام خرید سقف کاذب مدنظر دارند قیمت تایل آلومینیومی می‌باشد. در حالت کلی جوانب مختلفی وجود دارد که می‌تواند تاثیرات بسزایی روی قیمت تایل آلومینیومی داشته باشد. به عنوان مثال ضخامت، رنگ، زیبایی، عملکرد و یا همچنین انطباق با طراحی داخل فضاها نیز از عواملی به حساب می‌آیند که در قیمت این محصول تاثیرات زیادی دارند. در واقع سقف کاذب آلومینیومی یکی از مهم‌ترین مواردی به حساب می‌آید که برای زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها و همچنین تحت عنوان یک پوشش داخلی فضا همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

گفته می‌شود که از این سازه می‌توان در مکان‌هایی مانند مراکز صنعتی، مراکز اداری، مراکز تجاری و یا همچنین محیط‌های بهداشتی استفاده کرد. نکته شایان ذکر این است که تایل‌های آلومینیومی خاصیت ضد آب بودن دارند و همچنین مقاومت بسیار بالایی را در برابر آتش‌سوزی از خود نشان می‌دهند. جالب است بدانید که تایل‌های آلومینیومی به رنگ سفید استاتیک هستند و به سلیقه مشتری نیز قابلیت تغییر رنگ دارند. در صورتی که علاقه دارید اطلاعات مهم‌تری در رابطه با این سازه ساختمانی به دست آورید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تایل آلومینیومی

آیا می‌دانید که قیمت تایل‌های آلومینیومی به چه عواملی بستگی دارد؟ در رابطه با این سوال بسیار مهم باید بگوییم که قیمت تایل سقف کاذب آلومینیوم کاملاً به ضخامت و طرح آن مربوط می‌باشد. از سوی دیگر باید اضافه کنیم که افراد نمی‌توانند قیمت این سازه را به صورت ثابت نگه دارند؛ به دلیل اینکه بازار در حال نوسان بوده و قیمت تایل آلومینیومی نیز به صورت دائم در حال بالا و پایین شدن است. شاید از خود این سوال را بپرسید که علت این نوسانات چه مواردی می‌توانند باشند؟ 

مهم است بدانید که یکی از مهم‌ترین عوامل بالا و پایین شدن قیمت ورق آلومینیوم و همچنین تایل فلزی سقف کاذب آلومینیومی بسته به شرایط اقتصادی کشور است. شما می‌توانید با استفاده از شرکت‌های تولید کننده و بدون استفاده از واسطه، سازه‌ای را خریداری کنید که قیمت کمتری را به خود اختصاص داده و همچنین دارای کیفیت بسیار بالاتری می‌باشد. به عنوان مثال ajv که از بهترین تولید کننده‌های سازه‌های کاذب به حساب می‌آید می‌تواند بهترین محصولات را با قیمت عالی به افراد ارائه کند.

کاربرد انواع سقف‌های کاذب آلومینیومی

با نگاهی اجمالی به کاربردهای انواع سقف‌های کاذب آلومینیومی متوجه می‌شویم که این سازه در صنعت دارای کاربردهای بسیار متفاوتی می‌باشد. به عنوان مثال از این سقف کاذب در فضاهای اداری و تجاری می‌توان به عنوان یک پوشش مدرن را باکلاس استفاده کرد. همچنین از دیگر کاربردهای این سقف در فضاهای اداری، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری می‌باشد. سایر کاربردهای تایل آلومینیومی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

• رستوران‌ها و کافه‌ها

این سقف‌های کاذب به علت امکان نورپردازی مناسب و همچنین طراحی‌های زیبا می‌توانند در صنعت غذایی و همچنین در سقف رستوران‌ها و کافه‌ها به کار برده شوند.

• در فضاهای مسکونی

در برخی مواقع دیده می‌شود که از تایل آلومینیومی در خانه‌ها و واحدهای مسکونی نیز به عنوان یک فضای دکوراتیوی استفاده می‌گردد.

• سالن‌های همایش و نمایشگاه‌ها

در مکان‌هایی که احتیاج به سقف‌های زیبا و با کیفیت می‌باشد و همچنین به قابلیت‌های نورپردازی احتیاج است تایل‌های آلومینیومی به عنوان یک گزینه مناسب استفاده می‌شوند.

• کنترل صدا

تایل‌های آلومینیومی به علت اینکه عایق صوتی هستند و می‌توانند به میزان مناسب صداها را در فضا کنترل کنند در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که صداهای ناخواسته در آنها ایجاد نشود. همچنین تایل‌های آلومینیومی موجب کاهش آلودگی صوتی می‌شود.

• مقاومت در برابر آلودگی

به کار بردن تایل‌های آلومینیومی در سقف رستوران‌ها باعث می‌شود که شما یک محیط تمیز و مرتب داشته باشید. در حالت کلی آلومینیوم به عنوان یک مواد اصلی استفاده می‌شود که در برابر آلودگی و گرد و غبار مقاوم است.