امروزه در هر ساختمانی با هر نوع کاربری شکل خاصی از سقف کاذب به چشم می‌خورد چرا که علاوه بر زیباتر کردن محیط مزیت‌های زیادی نیز به همراه دارد. نصب آسان و وزن سبک از سری ویژگی‌های مثبت آنها به شمار می‌رود. برای اجرای انواع سقف‌های کاذب یا ثانویه به یکسری محصولات مثل تایل، نبشی، سپری کلیک و... نیاز است. هر یک از این متعلقات به غیر از تایل برای اجرای زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

متعلقات زیرسازی متنوع هستند اما برای هر نوع سقف کاذبی با هر مدل نصبی (فلت، نمایان و پنهان) به صورت یکسان هستند. شرکت ای جی وی برای راحتی مشتریان تمامی متریال‌ها و متعلقاتی که برای اجرای سقف کاذب آلومینیومی نیاز است را در قالب پکیج طراحی و تولید کرده است. معرفی و قیمت خرید پکیج کامل تایل‌های آلومینیومی را در ادامه شرح داده‌ایم.

معرفی تایل آلومینیومی ای جی وی

پیش از اینکه بخواهیم به سراغ معرفی کامل پکیج‌ها برویم بهتر است ابتدا راجع به تایل‌های آلومینیومی و سازه تایل آلومینیومی توضیحی داشته باشیم. تایل‌های آلومینیومی نوع خاصی از صفحات هستند که هسته آنها با استفاده از گچ، آب و الیاف ساخته شده سپس روکشی از جنس آلومینیوم روی این هسته کشیده شده است. تایل‌های آلومینیومی در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند که استانداردترین سایز آنها 60*60 سانتی متر است. 

این محصولات با توجه به جنسی که دارند اگر در معرض حرارت یا رطوبت قرار بگیرند از بین نمی‌روند. از گذشته آنتی باکتریال نیز هستند، یعنی باکتری‌ها و میکروب‌ها را به خود جذب نمی‌کنند. از این تایل‌ها برای محیط‌هایی استفاده می‌شود که باید استرلیزه باشند و نیاز به شستشو دارند. قرار گرفتن تایل‌های آلومینیومی در معرض شستشو با مواد شوینده هیچ آسیبی به آنها وارد نمی‌کند.

انواع تایل آلومینیومی ای پلاس

انواع تایل آلومینیومی ای پلاس

تایل‌های آلومینیومی تولید شده در ای جی وی انواع مختلفی دارند که هر یک با ویژگی‌های خاصی طراحی و تولید می‌شوند. البته لازم به ذکر است که جنس تمامی آنها یکی بوده و تنها تفاوتی که دارند از نظر شکل ظاهری یا نحوه به کار رفتن آنها با متعلقاتی است که دارند. از سری تایل‌های آلومینیومی ای جی وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تایل آلومینیومی 30*30
  2. تایل آلومینیومی 60*60
  3. تایل آلومینیومی 60*120
  4. تایل سقفی و دیواری بک لایت

سه مورد اول را می‌توان در نوع ساده، وسط پانچ و تمام پانچ ثبت سفارش کرد، آنها تنها در ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند. مورد آخر یعنی تایل سقفی و دیواری بک لایت نوع جدیدی از تایل است که جنسی آلومینیومی دارد اما به صورت مشبک طراحی می‌شود. طراحی آن به گونه‌ای است که امکان ایجاد نورپردازی در پشت سازه فراهم خواهد شد، بدین ترتیب طراحی خلاقانه آن باعث می‌شود تا محیط ظاهری جذاب داشته باشد.

معرفی پکیج کامل تایل‌های آلومینیومی ای جی وی 

شرکت ای جی وی با توجه به نیاز مشتریان پکیجهای مختلفی با محصولات متفاوتی ارائه میکند که هر کس با توجه به نیاز خود میتواند نوع متناسب را ثبت سفارش کند. انواع پکیجها با ویژگیهایی که هر یک دارند به شرح زیر است.

  1. پکیج کامل تایل آلومینیومی ای جی وی مدل پنهان
  2. پکیج کامل تایل آلومینیومی ای جی وی مدل فلت
  3. پکیج کامل تایل آلومینیومی ای جی وی مدل نمایان

در هر یک از پکیج‌ها یکسری محصولات مشابه و یکسان قرار دارد که عبارتند از:

  • 3 عددد تایل 60*60
  • سپری کلیک 3.60
  • سپری کلیک 1.20
  • سپری کلیک 0.60
  • نبشی ال 25 
  • فنر دوبل
  • آویز مفتول
  • اچ تی 90
  • پیچ مخصوص
  • میخ و چاشنی

اولین تفاوت عمده‌ای که بین این پکیج‌ها وجود دارد نوع به کار رفتن تایل‌ها و متعلقات زیرسازی است که در سه نوع پنهان، فلت و نمایان تولید و به کار می‌روند. هر یک از پکیج‌ها با توجه به سلیقه و نیاز مشتری تایل‌هایی شامل ساده، وسط پانچ و تمام پانچ دارند که می‌توان هر یک را به دلخواه ثبت سفارش کرد. در هر کیت یک متر مربع تایل وجود دارد که هسته‌ای گچی و روکشی آلومینیومی دارد. این نوع تایل‌ها در برابر رطوبت و حرارت مقاوم بوده و آنتی باکتریال نیز هستند. کریر موجود در پکیج اول یک متر است. 

هر یک از سپری‌های کلیک و نبشی‌های قرار داده شده در پکیج طولی برابر با 3.6 متر دارند. در هر پکیج تنها یک عدد اچ تی 90 و دو عدد آویز مفتول 20 سانتی متری قرار داده شده است. فنر استیل و میخ چاشنی نیز بر حسب نیاز برای هر پکیج تنها یک عدد از هر یک وجود دارد. لازم به ذکر است که شرکت ای جی وی روی هر یک از پکیج‌های ارائه شده خدمات نصب و راه اندازی نیز دارد. در صورتی که قصد خرید داشته باشید حتماً باید سفارش شما به حد نصاب که 500 متر مربع است رسیده باشد. شرکت ای جی وی تا حد امکان سعی دارد محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه‌ای که قابل بازیافت هستند تولید کند. دلیل این کار اهمیت به محیط زیست است. این کمپانی به قدری نسبت برای محیط زیست ارزش قائل است که حتی نام ای جی وی را نیز از نام یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته است.

قیمت خرید پکیج کامل تایل‌های آلومینیومی +A

قیمت خرید پکیج کامل تایل‌های آلومینیومی +A

با توجه به متنوع بودن پکیج تایل‌های آلومینیومی APLUS نمی‌توان گفت که قیمت هر یک به صورت ثابت و دقیق چقدر است. البته اولین و مهم‌ترین عامل اصلی در این میان نوسان ارزی و تورم است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت خرید پکیج کامل تایل‌های آلومینیومی می‌توان به نوع، کیفیت، متریال‌های موجود، ابعاد و... اشاره کرد. 

برای اطلاع دقیق از قیمت هر یک از پکیج‌ها می‌توانید با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و راجع به قمیت محصول مد نظر خود سوال کنید. چنانچه نیاز به راهنمایی داشته باشید کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوه رایگان به شما خواهند بود. 

شماره‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان ما

02122739791

02126918043-47

کلام آخر

تایل‌های آلومینیومی از سری تایل‌های بسیار کارآمد و مفید در صنعت ساخت و ساز هستند. این محصولات که آنتی باکتریال بوده و در برابر رطوبت، حرارت، شستشو و مواد شوینده مقاومت دارند در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات که در نوع ساده، تمام پانچ و وسط پانچ وجود دارند را می‌توان در اندازه‌های 30*30، 60*60 و 60*120 ثبت سفارش کرد. 

شرکت ای جی وی برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان، تایل‌ها و متعلقات مورد نیاز آنها را در قالب پکیج‌های متنوع ارائه می‌کند که شامل سه مدل پنهان، فلت و نمایان است. در تمامی این پکیج‌ها متعلقات قرار داده شده مشترک می‌باشد. برای خرید پکیج کامل تایل‌های آلومینیومی ای جی وی می‌توانید با واحد فروش تماس گرفته و پیش از ثبت سفارش استعلام قیمت بگیرید.