ساختمان سازی مثل هر صنعت دیگری روز به روز در حال پیشرفت است به شکلی که در هر دوره متریال‌ها و محصولات جدیدی برای آن طراحی و تولید می‌شود. از سری عناصر مهم و موثر در زیبایی محیط ساختمان‌ها می‌توان به سقف کاذب اشاره کرد. برای اجرای این سقف به محصولاتی مثل تایل، سازه کلیک، نبشی، میخ و چاشنی و... نیاز است. به مجموعه این متریال‌ها سازه‌های تایل گفته می‌شود. 

هر یک از این سازه‌ها کاربرد خاص خود را داشته و در بخش‌های مختلف سقف به کار برده می‌شوند. سازه‌های تایل در بخش زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند سپس تایل‌ها روی آنها نصب می‌شوند. در ادامه به توضیح راجع به قیمت و نحوه خرید سازه تایل آلومینیومی صحبت کرده‌ایم پس مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

سازه تایل چیست؟

به تمامی متریال‌ها و محصولاتی که در بخش زیرسازی سقف کاذب به کار برده می‌شود سازه تایل می‌گویند. سازه‌های تایل را عموماً از ورقهای گالوانیزه یا آلیاژهای بادوام تولید می‌کنند چرا که اگر در معرض رطوبت قرار بگیرند از بین نمی‌روند، از آن گذشته در برابر فشار بار نیز مقاومت بالایی دارند. 

سازه‌های تایل شامل چند نوع مختلف هستند که یا به دیوار و یا یکدیگر متصل می‌شوند. ارتفاع سازه‌ها از سقف اصلی باید بین 15 الی 20 سانتی متر باشد که یک فاصله استاندارد است و می‌توان بین این فاصله تاسیسات یا نواقص روی سقف را پنهان کرد. 

انواع سازه تایل آلومینیومی ای جی وی

انواع سازه تایل آلومینیومی ای جی وی

برای اینکه بتوان به نصب تایل برای انواع سقف کاذب کناف پرداخت به سازه‌های مختلفی نیاز است. انواع سازه‌های تایل آلومینیومی ای پلاس به شرح زیر هستند.

فنر استیل آویز

جنس این سازه از فنر استیل است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم  است. فنر استیل آویز ضخامتی برابر با 4 دهم میلی متر دارد. ابعاد این محصول به صورت 20 در 100 میلی متر می‌باشد. هر یک عدد از این محصول وزنی معادل 50 گرم دارد. فروش این محصول توسط شرکت ای جی وی به صورت کارتنی است که در هر کارتن نیز تعداد 1000 عدد فنر استیل آویز وجود دارد.

آویز مفتول

برای ساخت این محصول از مفتول گالوانیزه استفاده می‌کنند که در رطوبت و حرارت مقاوم بوده و هیچ آسیبی نمی‌بیند. ضخامت آن 4 میلی متر محاسبه شده است. هر یک از آویزهای مفتول ای پلاس 20 سانتی متر طول و وزنی معادل 100 گرم دارند. در هر کارتن از این محصولات 1000 عدد آویز مفتول وجود دارد. 

قطعه اتصال اچ تی 90

قطعه اچ تی 90 را از ورقهای گالوانیزه تولید می‌کنند که ضخامتی برابر با 8 دهم میلی متر دارد. این محصولات مستحکم و بادوام در ابعاد 20 در 120 میلی متری ساخته می‌شوند. وزن هر یک از آنها 100 گرم است. هر کارتن از این محصول که در شرکت ای جی وی به فروش می‌رسد حاوی 1000 قطعه اتصال اچ تی 90 است.

  •  (سازه کلیک) کروم طلایی سپری
  • (سازه کلیک) آیینه استیل سپری
  • (سازه کلیک) مشکی سپری
  • (سازه کلیک) سفیدپودری سپری

انواع سازه تایل آلومینیومی ای جی وی

تمامی سازه‌های کلیک APLUS به یک شکل و یک اندازه تولید می‌شوند و تنها تفاوتی که دارند از لحاظ رنگ است. سازه‌های کلیک از ورق گالوانیزه تولید می‌شوند که ضخامت آنها به 3 دهم میکرون می‌رسد. در صورتی که این سازه‌ها باربر باشند وزنی برابر با 1500 گرم دارند. هر یک از این محصولات طولی برابر با 3600، عرض 20 و بال 38 میلی متری دارند. در هر کارتن 25 شاخه سازه کلیک وجود دارد. سازه‌های فرعی کلیک طول کوتاه‌تری دارند، آنها در طول 1200 و 600، عرض 20 و بال 28 میلی متری تولید می‌شوند. 

در هر کارتن از این نوع محصولات 50 تا 75 شاخه سازه کلیک وجود دارد. نبشی ال ترازکننده سازه‌های کلیک طولی برابر با 3000، عرض 20 و بال 20 میلی متری دارد. این محصولات به صورت کارتنی به فروش می‌رسند که در هر کارتن 50 شاخه از آنها وجود دارد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ذکر شده جزو تولیدات داخلی به حساب می‌آیند و در شرکت ای جی وی تولید می‌شوند. این شرکت سعی دارد تا حد امکان محصولات خود را سازگار با محیط زیست تولید کند، چرا که به طبیعت اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. حتی نام ای جی وی نیز برگرفته شده از نام یوزپلنگ ایرانی است.

قیمت خرید سازه تایل آلومینیومی ای پلاس

در رابطه با قیمت خرید سازه تایل آلومینیومی نمی‌توان رقمی را عنوان کرد چرا که انواع مختلفی از سازه وجود دارد. البته روی این موضوع عوامل دیگری نیز همچون نوسان ارزی، نوع سازه، تعداد، کیفیت، جنس و... تاثیر مستقیم دارند. برای خرید هر یک از محصولات، اطلاع از قیمت، موجودی یا دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان ما

02122739791

02126918043-47

نحوه خرید سازه تایل آلومینیومی +A

نحوه خرید سازه تایل آلومینیومی +A

برای خرید هر یک از سازه‌های تایل بهتر است ابتدا به بخش محصولات سایت و سازه تایل آلومینیومی مراجعه کنید تا هر یک از محصولات را بررسی و مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات راجع به هر یک ابتدا با واحد فروش تماس گرفته و راجع به میزان موجودی و قیمت هر یک سوال کنید، پس از اطمینان یافتن از سازه می‌توانید به ثبت سفارش بپردازید. در خصوص سازه‌های تایل علاوه بر قیمت، میزان موجودی هم اهمیت دارد چرا که همه سازه‌ها باهم به کار برده می‌شوند.

کلام آخر

تایل‌ها و سازه‌های تایل دو عنصر جدا نشدنی برای اجرای سقف‌های کاذب هستند. به تمامی عناصر فولادی که برای زیرسازی سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد سازه تایل می‌گویند. سازه‌های تایل انواع گوناگونی دارند که هر یک از آنها در شکل، اندازه و جنس خاصی تولید می‌شود. از جمله این محصولات می‌توان به سازه کلیک در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و استیل، فنر استیل، آویز مفتول و قطعه اتصال اچ تی 90 اشاره کرد. 

این محصولات یا به دیوار و یا به یکدیگر متصل می‌شوند یا حتی برای متصل کردن دو محصول بهم، به کار برده می‌شوند. راجع به ابعاد، میزان ضخامت، جنس، تعداد در هر کارتن، رنگ و... در این مقاله به طور مفصل صحبت شده است. به یاد داشته باشید که حتماً پیش از خرید سازه تایل آلومینیومی استعلام قیمت بگیرید.