اگر به طراحی داخلی ساختمان‌ها دقت کرده باشید می‌بینید که تقریباً در هر محیطی نوعی از سقف کاذب اجرا شده است، به این دلیل که علاوه بر تنوع و زیبایی از متریال‌های آماده برای اجرا استفاده می‌شود که نصب آنها راحت بوده و در مدت زمان کوتاهی نیز به پایان می‌رسند. یکی از این متریال‌ها تایل است. تایل‌ها امروزه نقش مهم و موثری را در بخش ساخت و ساز به عهده دارند. 

این محصولات که در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شوند قابل استفاده برای هر محیطی هستند، البته بهتر است از نوع تایل متناسب با محیط استفاده کرد. یکی از تایل‌های بسیار پرکاربرد تایل آلومینیومی است که در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارد و از لحاظ طرح و سایز در ابعاد مختلف تولید می‌شود. در ادامه به هر آنچه که باید راجع به خرید تایل آلومینیومی 30*30 بدانید اشاره شده است پس با ما همراه باشید. 

معرفی محصولی به نام تایل

تایل به صفحه‌ای گفته می‌شود که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد، این صفحات از دو قسمت هسته و روکش تشکیل شده‌اند. برای تولید هسته از مخلوط درصدهای متناسبی از گچ، آب و الیاف مخصوص استفاده می‌شود، روکش آن نیز جنس‌های مختلفی دارد. هر یک از روکش‌های به کار رفته ویژگی‌های خاص خود را دارند که در نهایت تعیین می‌کنند این تایل بهتر است در چه محیطی با چه شرایطی به کار برده شود. 

تایل‌ها علاوه بر اینکه از لحاظ جنس با یکدیگر تفاوت دارند بلکه از لحاظ ابعادی نیز متفاوت هستند. از جمله ابعاد آنها می‌توان به 30*30، 60*60، 60*120 و... اشاره کرد. مشتری با توجه به نیاز خود می‌تواند نوع متناسب را ثبت سفارش کند.

بررسی کامل تایل آلومینیومی ای جی وی 

تایل آلومینیومی ای جی وی از سری تایل‌هایی است که بالاترین مقاومت را دارد، به همین دلیل بسیار پرفروش است. همانطور که از نام آن پیداست روکشی از جنس آلومینیوم دارد که ضد زنگ و ضد خوردگی است. علاوه بر آن ویژگی منحصر به فرد دیگری هم دارد که در هیچ یک از محصولات مشابه وجود ندارد، آن هم این است که آنتی باکتریال است.

 این ویژگی باعث می‌شود که تایل در برابر باکتری‌ها و میکروب‌ها مقاوم باشد. برخورداری از چنین ویژگی باعث شده تا از تایل آلومینیومی برای محیط‌هایی که نیاز به استرلیزه بودن دائمی دارند استفاده شود. تایل‌های آلومینیومی به قدری بادوام هستند که اگر در معرض شستشو قرار بگیرند از بین نمی‌روند و به همان حالت قبل باقی می‌مانند.

انواع تایل آلومینیومی 30*30 ای پلاس

بررسی انواع تایل آلومینیومی 30*30 ای پلاس

تایل‌های آلومینیومی 30*30 ای پلاس در انواع مختلف تولید می‌شوند که بررسی آنها بدین شرح است.

  1. تایل آلومینیومی سقفی تمام پانچ 30 در30
  2. تایل آلومینیومی سقفی وسط پانچ 30 در30
  3. تایل آلومینیومی سقفی ساده 30 در30

این نوع از تایل‌های ای جی وی  هسته‌ای گچی و روکشی آلومینیومی دارند که ضخامت آن با احتساب رنگ سفید به کار برده شده روی آن به 6.2 دهم میکرون می‌رسد. ابعاد تمام این محصولات 30*30 سانتی متر و مساحت آنها 9 سانتی متر مربع است. هر یک از آنها 180 گرم وزن دارند. این تایل‌ها به صورت پانچ شده به مشتریان عرضه می‌شوند، یعنی روی سطح آنها حفره‌هایی به صورت منظم با فاصله یکسان وجود دارد. این حفره‌ها کمک می‌کنند تا صداهای اضافی به نمدی که در پشت سازه به کار رفته شده منتقل و تا حد زیادی خنثی شود. فروش این محصولات به صورت کارتنی است که در هر کارتن تعداد 20 عدد تایل وجود دارد. به دلیل کیفیت بالا در تولید آنها تا 30 سال گارانتی معتبر دارند. 

نکات مهم پیش از خرید تایل آلومینیومی 30*30 APLUS

پیش از خرید تایل آلومینیومی 30*30 بهتر است به نکاتی که درباره آن وجود دارد دقت کنید تا در نهایت رضایت کافی را از خرید خود داشته باشید. نکات فوق به شرح زیر است.

فضای مد نظر

اولین چیزی که باید به آن توجه داشت فضای مد نظر است، از این نظر که این محیط از لحاظ کاربری به چه صورت است. هر یک از تایل‌ها با توجه به جنس و شکل ظاهری که دارند مناسب فضای خاصی هستند به طور مثال از تایل‌های آلومینیومی می‌توان برای انواع محیط‌های اداری، تجاری، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و... استفاده کرد.

ابعاد محیط

تایل 30*30 به دلیل ابعاد کوچکی دارد برای فضاهایی با متراژ کم مناسب‌تر است. البته این موضوع کاملاً سلیقه‌ای بوده و هیچ بایدی در رابطه با آن وجود ندارد. بهتر است پیش از ثبت سفارش ابعاد محیط را اندازه گیری کرده و از کارشناسان کمک بگیرید تا بهترین نوع را انتخاب کنید.

قیمت خرید تایل آلومینیومی 30*30 A+

با توجه به این که در کشور نوسان ارزی به وضوح دیده می‌شود پس نمی‌توان قیمت خرید تایل آلومینیومی 30*30 به صورت دقیق ذکر کرد. البته این تنها عامل برای جلوگیری از ثبات قیمت‌ها نیست، بلکه عوامل دیگری نیز در این میان تاثیر مستقیم دارند که از جمله آنها می‌توان به نوع تایل، طرح، ابعاد، ضخامت و... اشاره کرد. 

برای اطلاع دقیق از قیمت‌ انواع تایل آلومینیومی سقفی می‌توانید به شماره‌های درج شده تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. اگر هنوز در این باره سوال یا ابهامی دارید می‌توانید با کارشناسان ما صحبت کرده و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید. 

شماره‌های تماس جهت پاسخگویی به سوالات و استعلام قیمت

02122739791

02126918043-47

مزیت‌های استفاده از تایل آلومینیومی در ساختمان سازی

مزیت‌های استفاده از تایل آلومینیومی در ساختمان سازی

هر محصولی مزیت‌هایی به همراه دارد، تایل‌های آلومینیومی نیز مزیت‌هایی دارند که از جمله آنها می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • وزن سبک
  • نصب راحت
  • تسریع در روند اجرای کار
  • ضد آب و ضد حرارت
  • آنتی باکتریال
  • طول عمر بالا
  • امکان ایجاد نورپردازی در محیط
  • پوشش دادن تاسیسات سقفی
  • امکان تعویض آسان

کلام آخر

تایل‌های آلومینیومی ای جی وی در سه نوع ساده، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شوند که ابعاد آنها 30*30 سانتی متر است. این محصولات علاوه بر اینکه در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارند بلکه آنتی باکتریال نیز هستند. برای ساخت آنها از ورق‌های آلومینیومی استفاده می‌شود که به راحتی می‌توان شستشو داد بدون اینکه آسیب ببینند. تایل‌های آلومینیومی با توجه به ساختاری که دارند قابل استفاده برای هر محیطی هستند.

از جمله این محیط‌ها می‌توان به مراکز درمانی، محیط‌های اداری و تجاری و... اشاره کرد. به یاد داشته باشید که پیش از خرید حتماً استعلام قیمت بگیرید. شرکت ای جی وی محصولات خود را سازگار با محیط زیست تولید می‌کند، این کمپانی حتی نام ای جی وی را نیز از مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی انتخاب کرده است.