در هر دوره از صنعت ساخت و ساز انواع مختلفی از متریال‌ها و محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از متریال‌هایی که طراحی آن بسیار خلاقانه و هوشمندانه است تایل نام دارد. تایل‌ها را برای اجرای سقف‌های کاذب مورد استفاده قرار می‌دهند که در اندازه‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف به مرحله تولید می‌رسند. هر یک از تایل‌های موجود در بازار با توجه به ویژگی‌هایی که دارد برای فضا و شرایط خاصی مناسب است. 

از سری تایل‌هایی که تقریباً برای هر محیطی مناسب است می‌توان به تایل آلومینیومی اشاره کرد. این تایل‌ها با استفاده از آلومینیوم و مواد اولیه دیگری تولید می‌شوند که ضد زنگ و ضد خوردگی هستند. در ادامه به بررسی کامل این محصول و خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*60 پرداخته‌ایم.

تایل آلومینیومی چیست؟

تایل‌های آلومینیومی همان صفحات مربعی یا مستطیلی شکلی هستند که ما در سقفهای کاذب میبینیم. هسته آنها را با استفاده از گچ و نوعی الیاف مخصوص می‌سازند تا وزن محصول کاهش یابد. برای بالا بردن دوام آن روکشی از جنس آلومینیوم روی هسته تایل میکشند. این نوع تایل‌ها علاوه بر اینکه در برابر رطوبت و حرارت مقاومت دارند بلکه آنتی باکتريال نیز هستند، یعنی باکتری‌ها و میکروب‌ها را به خود جذب نمیکنند. 

این متریال‌ها پس اتمام کار زیرسازی مونتاژ میشوند. تایل‌ها را میتوان در ابعاد مختلف 30*30، 60*60 و 60*120 یافت که استانداردترین سایز آن همان 60*60 سانتی متری است. وزن کم، نصب آسان و طول عمر بالا از سری مزیت‌های بسیار مهمی است که این محصولات به همراه دارند به همین دلیل است محبوبیت خاصی پیدا کرده اند.

انواع تایل آلومینیومی سقفی ای جی وی

انواع تایل آلومینیومی سقفی ای جی وی

از تایل‌ها در محیط‌های متفاوتی استفاده می‌کنند از همین رو در طراحی آنها خلاقیت به خرج می‌دهند. از سری تایل‌های آلومینیومی سقفی ای پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تایل آلومینیومی 60 در60 تمام پانچ
  2. تایل آلومینیومی 60 در60 وسط پانچ
  3. تایل آلومینیومی 60 در60 ساده
  4. تایل آلومینیومی 30 در 30

برای تولید این تایل‌ها از آلومینیوم استفاده می‌کنند که اگر در معرض شستشو یا آتش سوزی قرار بگیرد از بین نمی‌رود. ضخامت روکش آلومینیومی برابر با 6 دهم میکرون است، همین میزان برای داشتن استحکام بالا کفایت می‌کند. برای اینکه ظاهر تایل‌ها جذاب‌تر و متناسب با هر محیطی باشد آنها را با رنگ سفید کوره‌ای الکترواستاتیک به ضخامت 2 دهم میکرون رنگ می‌زنند. ابعاد این محصولات به صورت 60 در 60 سانتی متر با مساحت 36 سانتی متر می‌باشد. با اینکه ابعاد تقریباً بزرگی دارند اما وزن هر یک از آنها فقط 650 گرم است. استفاده از آنها باعث می‌شود وزن کلی ساختمان کاهش یابد. هر سه محصول به صورت مدل نمایان به کار برده می‌شوند یعنی اینکه پس از اتمام کار سازه‌های استفاده شده برای آنها مشخص است. فروش تایل‌های آلومینیومی به صورت کارتنی می‌باشد که در هر کارتن تعداد 20 عدد تایل وجود دارد. شما می‌توانید برای خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*60 با اطمنیان خاطر اقدام کنید چرا که گارانتی 30 ساله دارند. 

این محصولات در شرکت ای جی وی تولید می‌شود، این کمپانی اکثر محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه قابل بازیافت تولید می‌کند تا به طبیعت آسیب نرسد. جالب است بدانید حتی نام این کمپانی نیز از طبیعت یعنی مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است. تنها تفاوتی که بین این سه نوع تایل وجود دارد از لحاظ ظاهری است که یکی از آنها ساده بوده و دو نوع دیگری پانچ دار هستند. منظور از پانچ حفره‌هایی است که روی تایل ایجاد می‌شود. پانچ‌های ایجاد شده کمک می‌کنند تایل مانند یک فیلتر صداهای اضافی را در محیط تا زیادی خنثی کند. البته نوع ساده آن نیز چنین قابلیتی دارد چرا که در هر صورت پشت تایل نمد وجود دارد که خاصیت آکوستیک بودن تایل را افرایش می‌دهد.

کاربردهای تایل آلومینیومی سقفی ای پلاس

تایل‌های آلومینیومی سقفی ای جی وی کاربردهای خاصی دارند. از سری کاربردهای آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابل استفاده برای محیط‌های مرطوب مثل استخرها و سرویس‌های بهداشتی
  • مناسب برای محیط‌های درمانی مثل بیمارستان‌ها، مطب‌ها و کلینیک‌ها
  • قابل اجرا برای انواع کارخانه‌ها به خصوص کارخانه‌های تولید مواد غذایی که به استرلیزه بودن نیاز دارند.
  • مناسب برای استفاده در محیط‌های اداری و تجاری
  • قابل استفاده برای محیط‌های آموزشی مثل دانشگاه‌ها، مدارس و مهدکودک‌ها
  • مناسب برای فرودگاه‌ها
  • قابل استفاده برای فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها

قیمت خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*60 APLUS

یکی از دغدغه‌های فکری افراد حین خرید قیمت آن محصول است. این موضوع در رابطه با تمامی محصولات حتی خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*60 نیز صدق می‌کند. متاسفانه نوسان ارزی مانع از اعلام قیمت این محصولات می‌شود چرا که قیمت آنها در تغییر است. البته علاوه بر این موضوع عوامل دیگری مثل نوع تایل، کیفیت، ابعاد، ضخامت و... نیز در این میان تاثیر مستقیم دارند. در صورت نیاز به خرید تایل‌های آلومینیومی با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید. چنانچه در این باره سوال و ابهامی دارید می‌توانید از آنها مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان ما

02122739791

02126918043-47

نحوه خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*60 +A

نحوه خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*60 +A

برای خرید و بررسی انواع تایل آلومینیومیسقفی 60*60 ابتدا به بخش محصولات و تایل آلومینیومی 60*60 مراجعه کرده سپس مدل‌های آن را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که ویژگی‌ها و مشخصات هر یک را به خوبی مطالعه کنید تا در نهایت نوع متناسب را خریداری کنید. 

در مرحله بعد باید آن را ثبت سفارش کرده تا در زمان مقرر محصول مد نظر به دست شما برسد. به یاد داشته باشید که ساخت این محصولات گاهی ممکن است تا 20 روز کاری نیز به طول بیانجامد. میانگین زمان آماده شدن با میزان سفارش شما رابطه مستقیم دارد.

کلام آخر

تایل‌ها از جمله محصولات کاربردی برای اجرای سقف کاذب هستند که پس از اتمام زیرسازی نصب می‌شوند. از این تایل‌ها که ضد آب و ضد حریق هستند برای محیط‌هایی مثل بیمارستان‌ها، محیط‌های آموزشی، اداری، تجاری و... استفاده می‌کنند. این محصولات آنتی باکتریال بوده و در برابر آلودگی‌ها مقاوم هستند. 

ابعاد آنها به صورت 60*60 سانتی متر و مساحت 36 سانتی متر مربع است که در سه نوع ساده، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شوند. ضخامت روکش آنها با احتساب رنگ سفید کوره‌ای الکترواستاتیک به 6.2 دهم میکرون می‌رسد. وزن آنها نیز برابر با 650 گرم است که برای یک سازه ساختمانی وزن سبکی محسوب می‌شود.