تایل‌ها عنصر جدا نشدنی در صنعت ساخت و ساز امروزی هستند. این محصولات که برای اجرای سقف کاذب به کار برده می‌شوند مزیت‌های زیادی با خود دارند به همین دلیل است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. تایل‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک به شکل خاصی طراحی و تولید می‌شود. این متریال‌ها که از پیش ساخته هستند به روند اجرای کار سرعت می‌بخشند. البته باید با توجه به ویژگی‌هایی که برای هر یک تعریف شده است نوع متناسب را را انتخاب کرد. 

به طور مثال برای محیط‌های مرطوب باید از تایل‌هایی استفاده کرد که در برابر رطوبت مقاوم هستند و دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمی‌شوند. تایل‌ها را پس از اتمام زیرسازی به کار می‌برند. یکی از هوشمندانه‌ترین نوع تایل‌هایی که تا به حال تولید شده است تایل آلومینیومی نام دارد. این محصول سبک، مقاوم در برابر رطوبت و آنتی باکتریال است. در ادامه هر چه که باید راجع به آن و خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*120 بدانید را شرح داده‌ایم. همچنین لیست قیمت تایل آلومینیومی 1403 در این لینک قابل دسترسی است.

معرفی محصولی به نام تایل 

تایل یا Tile به صفحه‌ای گفته می‌شود که بخشی از سقف کاذب را تشکیل می‌دهد. برای ساخت آن از آب، گچ و الیاف مخصوص استفاده کرده تا هسته اصلی شکل بگیرد، سپس از مواد اولیه دیگری مثل آلومینیوم، پی وی سی و... روکشی روی هسته می‌کشند. این تایل‌ها در عین سبک بودن استحکام بالایی دارند. 

از آن جایی که استفاده از این متریال‌ها تقریباً در هر محیطی ممکن است در نتیجه آنها را در ابعاد گوناگون تولید می‌کنند. به کار بردن تایل برای اجرای سقف کاذب از بار کلی ساختمان می‌کاهد. خصوصیتی که تایل‌های سقفی دارند این است که تا حدی می‌توانند محیط را آکوستیک کنند، یعنی مانند فیلتر صداهای اضافی را به خود جذب کنند.

بررسی کامل تایل آلومینیومی ای جی وی

بررسی کامل تایل آلومینیومی ای جی وی 

تایل آلومینیومی جزو محبوب‌ترین تایل‌ها بین مشتریان است. این محصول که هسته‌ای گچی دارد و روکشی آلومینیومی در طرح‌های ساده و بدون پانچ تولید می‌شود. هر یک از تایل‌های آلومینیومی سقفی مزیت خاص خود را دارند. این محصولات در صورتی که در آب یا مواد شوینده تماس پیدا کنند آسیبی نمی‌بینند یا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شوند.

از آن گذشته آنتی باکتریال نیز هستند یعنی در صورتی که در معرض میکروب و باکتری قرار بگیرند آنها را به خود جذب نمی‌کنند. وجود چنین ویژگی‌های مثبتی باعث شده تا به برای محیط‌هایی مثل بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، کارخانه‌های تولید مواد غذایی و هر جایی که به استرلیزه بودن نیاز دارند گزینه مناسبی باشند. 

انواع تایل‌های آلومینیومی سقفی 60*120 ای پلاس و ویژگی‌های هر یک

تایل‌های آلومینیومی ای جی وی با توجه به نیازهای مشتریان و استانداردهای ساختمان سازی طراحی و تولید می‌شوند، از همین رو در هر ابعادی که ساخته می‌شوند چند نوع زیر مجموعه خاص دارند. از سری تایل‌های آلومینیومی 60*120 ای پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تایل آلومینیومی سقفی ساده 60 در 120
  2. تایل آلومینیومی سقفی وسط پانچ 60 در 120
  3. تایل آلومینیومی سقفی تمام پانچ 60 در 120

برای ساخت این تایل‌ها از روکش‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند که در برابر حرارت، رطوبت، سرما و گرما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. ضخامت ورق آلومینیوم به کار رفته برای هر یک از تایل‌ها همراه با رنگ 7.2 دهم میکرون است. این محصولات همه پسند و کاربردی را به رنگ سفید کوره‌ای الکترواستاتیک تولید می‌کنند که قطر رنگ روی تایل تنها 2 دهم میکرون می‌باشد. ابعاد آنها 60*120 سانتی متر و مساحت هر یک نیز به 72 سانتی متر مربع می‌رسد. بزرگ بودن ابعاد تایل‌ها به نصاب کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی کار اجرای سقف کاذب را به پایان برساند. 

وزن هر یک از تایل‌ها برابر با 1450 گرم است که برای چنین ابعاد وزن سبکی به حساب می‌آید. این محصولات را در سه طرح ساده، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌کنند. منظور از پانچ همان حفره‌های ایجاد شده روی سطح کار است. اجرای تایل‌های فوق به صورت سازه نمایان می‌باشد، یعنی پس از اتمام کار می‌توان سپری‌ها را دید که البته جزیی از زیبایی کار محسوب می‌شوند. فروش این محصولات به کارتنی است که در هر کارتن تعداد 20 عدد تایل وجود دارد. تایل‌های آلومینیومی ای جی وی 30 سال گارانتی معتبر دارند و جزو تولیدات داخلی نیز محسوب می‌شوند.

مزیت‌های تایل آلومینیومی سقفی APLUS

مزیت‌های تایل آلومینیومی سقفی APLUS

تایل‌های آلومینیومی سقفی ای پلاس مزیت‌های مختص به خود را دارند. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبکی دارند.
  • در برابر شرایط جوی و محیطی مثل رطوبت، حرارت، سرما و گرما مقاوم هستند.
  • به راحتی نصب می‌شوند.
  • امکان ایجاد نورپردازی در محیط را فراهم می‌کنند.
  • آنتی باکتریال و استرلیزه هستند.
  • به راحتی می‌توان نسبت به تعویض تایل در صورت خرابی اقدام کرد.
  • به راحتی تمیز می‌شوند.
  • تاسیسات و نواقص روی سقف اصلی را پوشش می‌دهند.

نکات مهم پیش از خرید تایل آلومینیومی سقفی 60*120 و قیمت آن

اگر قصد خرید و بررسی قیمت انواع تایل آلومینیومی سقفی 60*120 +A را دارید باید به نکاتی راجع به آن دقت کنید. نکات فوق بدین شرح هستند.

مشخص کردن بودجه

بهتر است پیش از هر کار میزان بودجه خود را مشخص کنید چرا قیمت تایل‌ها به دلیل نوسان ارزی در حال تغییر است، با این کار حین خرید به مشکل برنمیخورید.

توجه به ابعاد محیط و تایل

توجه به ابعاد محیط مد نظر و به دنبال آن توجه به ابعاد تایل موضوع بعدیست که باید به آن دقت شود. این نوع از تایل‌ها ابعاد بزرگی دارند پس بهتر است برای محیط‌های وسیع به کار برده شوند.

توجه به فضای مد نظر

علاوه بر موارد ذکر شده باید به فضای مد نظر نیز توجه داشته باشید. این تایل با توجه به طرح و جنسی که دارند بیشتر برای محیط‌های خارج از منزل استفاده می‌شود و در بخش‌های مختلف خانه تایل‌های دیگری را به کار می‌برند.

به یاد داشته باشید که پیش از ثبت سفارش حتماً با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید، حتی می‌توانید سوالات خود را نیز با کارشناسان مطرح کنید.

تایل‌های آلومینیومی 60*120 ای جی وی

شماره‌های تماس با کارشناسان فروش

02122739791

02126918043-47

کلام آخر

تایل‌های آلومینیومی 60*120 ای جی وی در انواع مختلف ساده، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شوند که ابعاد آنها 60*120 سانتی متر است. روکش آنها از جنس آلومینیوم و به رنگ سفید است که ضخامتی برابر با 7.2 دهم میکرون دارد. این محصولات 1950 گرم وزن دارند. وزن سبک و نصب آسان از جمله مزیت‌های آنهاست. به یاد داشته باشید که پیش از خرید حتماً میزان بودجه، ابعاد محیط و تایل را در نظر داشته باشید. 

جالب است بدانید کهشرکت ای جی وی علاوه بر تولید محصولات سازگار با محیط زیست حتی نام ای جی وی را نیز از طبیعت انتخاب کرده که مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است.