امروزه تایل‌های آلومینیومی از جمله تایل‌های پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز هستند. این تایل‌ها در واقع بخشی از سازه مورد نیاز برای اجرای سقف کاذب هستند. دلیل محبوبیتی که این تایل‌ها دارند این است که مزیت‌های زیادی به همراه دارند به طور مثال آنتی باکتریال هستند، در ابعاد دلخواه تولید می‌شوند و طرح‌های مختلفی دارند. 

عموماً محصول خوبی که به بازار عرضه می‌شود نمونه‌های مشابه اما ناکارآمد زیادی از روی آن ساخته می‌شود که یا از کیفیت مناسب برخوردار نیستند و یا اینکه قیمت غیر واقعی دارند. اگر به دنبال خرید تایل آلومینیومی در تهران هستید پس ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

معرفی تایل آلومینیومی

صحبت راجع به قیمت خرید تایل آلومینیومی در تهران بخشی از موضوع است اما پیش از اینکه به آن بپردازیم بهتر است با تایل آلومینیومی آشنا شویم. صفحات گچی با روکش آلومینیوم که عموماً در ابعاد 60*60 سانتی متری تولید می‌شوند را تایل آلومینیومی می‌گویند. 

هسته این محصولات را با استفاده از گچ، آب و نوعی الیاف می‌سازند سپس روی آن را با یک لایه آلومینیوم روکش می‌کنند. از ویژگی‌های مثبتی که می‌توان برای این محصولات گفت این است که آنتی باکتریال بوده و در برابر رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. از آن گذشته با توجه به سلیقه مشتری می‌توان این تایل را برای هر محیطی به کار برد.

بررسی کاربردهای تایل آلومینیومی

بررسی کاربردهای تایل آلومینیومی در ساختمان سازی

تایل آلومینیومی علاوه بر زیبایی و دوامی که دارند می‌توانند تا حدی محیط را نیز آکوستیک کنند، یعنی از انعکاس صدا در فضا و انتقال آن به محیط‌های دیگر جلوگیری می‌کند. کاربردهایی که این محصول در صنعت ساخت و ساز دارد به شرح زیر است:

  • برای محیط‌هایی که نیاز به استرلیزه بودن به صورت دائم دارند، مناسب است.
  • برای فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها قابل اجراست.
  • در محیط‌های آموزشی مثل دانشگاه‌ها، مدارس و مهدکودک‌ها قابل استفاده است.
  • مناسب برای بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت، مطب‌ها و درمانگاه‌ها 
  • قابل اجرا در محیط‌های اداری و تجاری
  • مناسب برای اجرا در رستوران‌ها، کافه‌ها و سالن‌های غذا خوری
  • قابل استفاده در آشپزخانه‌ها
  • مناسب برای سرویس‌های بهداشتی و محیط‌ها مرطوبی مثل استخرها
  • قابل اجرا در فرودگاه‌ها و متروها

تایل آلومینیومی چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟

زمانی که محصولی تقاضای زیادی در بازار دارد به این معناست که مزیت‌های زیادی به همراه دارد. در خصوص تایل آلومینیومی نیز چنین موضوعی صدق می‌کند. از سری مزیت‌هایی که می‌توان برای این محصول عنوان کرد به شرح زیر است.

  • به راحتی نصب می‌شود. البته توصیه می‌کنیم برای انجام این کار حتماً از نصاب کمک بگیرید و خودتان برای نصب اقدام نکنید.
  • طول عمر بالایی دارد و به راحتی خراب نمی‌شود. در صورت خرابی می‌توان تنها اقدام به تعویض تایل آسیب دیده کرد بدون اینکه سایر بخش‌های سقف دچار مشکل شوند.
  • در برابر شرایط محیطی و جوی مثل رطوبت، حرارت، سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار است. 
  • به راحتی کثیف نمی‌شود. در صورت لک شدن به آسانی می‌توان آن را تمیز کرد.
  • تنوع بسیار بالایی دارد. این موضوع به مشتریان کمک می‌کند تا انتخاب راحت‌تر و مناسب‌تری داشته باشند.
  • سرعت اجرای کار را بالا می‌برد. تایل جزو متریال‌های آماده و پیش ساخته‌ای است که در ساختمان سازی استفاده می‌شود به همین مونتاژ آن در مدت زمان کوتاهی به اتمام می‌رسد.

انواع تایل آلومینیومی و ویژگی‌های آن‌ها

ای جی وی مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است. این شرکت با توجه به اینکه نامی برگرفته از طبیعت دارد تمامی محصولات خود را سازگار با محیط زیست تولید کرده است. تایل‌های آلومینیومی APLUS انواع متفاوتی دارند که در لیست زیر عنوان شده‌اند.

  1. تایل‌های سقفی و دیواری بک لایت آلومینیومی
  2. تایل‌های آلومینیومی سقفی 30*30 
  3. تایل‌های آلومینیومی سقفی 60*60
  4. تایل‌های آلومینیومی سقفی 60*120

موارد ذکر شده دسته بندی از تایل‌های آلومینیومی بود، هر یک از این موارد زیر مجموعه‌هایی دارند. تنها تایل‌های سقفی بک لایت هستند که با انواع مشابه متفاوت هستند. این تایلهاها هم قابل نصب روی دیوار و هم سقف هستند، در 11 طرح مختلف تولید می‌شوند و همگی آنها این قابلیت را دارند که نورپردازی شوند. سه دسته بعدی تایل‌هایی هستند که در ابعاد مشخص شده تولید می‌شوند، تنوع آنها شامل طرح‌های پانچدار منظم و نامظم گرد یا مربع است.

مراحل نصب تایل آلومینیومی +A

برای نصب تایل‌های آلومینیومی ابتدا باید سقف را هم از لحاظ متراژ و هم فاصله آن با کف، اندازه گرفت. این کار برای آن است که میزان متریال مورد نیاز را فراهم کرد و سقف اصلی و ثانویه را با فاصله استاندارد از هم ایجاد کرد. در مرحله بعد نوبت به نصب نبشی ال 25 در اطراف دیوارهاست. پس از آن باید با توجه به ابعاد تایلی که انتخاب کرده‌اید اقدام به نصب کردن سپری یا سازه کلیک کنید. 

برای انجام این کار باید از پیچ، میخ و چاشنی مخصوصی استفاده کرد. البته فنر دوبل و آویز مفتول نیز باید همراه با متعلقات دیگر نصب شوند. تا به این بخش، تمامی مراحل مربوط به بخش زیرسازی سقف کاذب بود. آخرین مرحله پس از زیرسازی مربوط به نصب و مونتاژ کردن تایلهاست. در واقع نصب تایل پایان کار اجرای سقف کاذب است.

خرید تایل آلومینیومی در تهران

مشاوره و خرید تایل آلومینیومی در تهران 

اگر قصد خرید تایل آلومینیومی تهران را دارید اما هنوز در این باره دچار ابهام هستید می‌توانید با کارشناسان ما صحبت کرده و از آنها راهنمایی بخواهید و یا لیست قیمت تایل آلومینیومی سال 1403 را مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که قیمت خرید تایل‌های آلومینیومی در نوسان است و ثباتی ندارد، این موضوع دلایل مختلفی را در بر می‌گیرد که شاید مهم‌ترین آنها نوسانات ارزی است. 

البته توجه داشته باشید که عوامل دیگری مثل جنس، نوع تایل، کیفیت، ابعاد، ضخامت و... در این میان تاثیر مستقیم دارند. برای اینکه بتوانید خرید خوب و مطمئنی داشته باشید حتماً پیش از خرید استعلام قیمت بگیرید. 

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت، دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی

02122739791

02126918043-47

کلام آخر

خرید تایل آلومینیومی در تهران و قیمت انواع تایل آلومینیومی ای جی وی یکی از دغدغه‌های مشتریان است. این دغدغه هم از نظر قیمتی و هم کیفیتی است. شرکت ای جی وی این معضلات را از میان برداشته است چرا که هم از نظر کیفیتی و هم مقرون به صرفه بودن ثابت شده است. تایل‌های آلومینیومی انواع متفاوتی دارند که البته این تفاوت از نظر ظاهری است و از لحاظ ساختار، همگی محصولاتی مقاوم در برابر رطوبت، حرارت، ضربه و... بوده و آنتی باکتریال هستند.