تایل‌ها متریال‌های از پیش ساخته‌ای هستند که برای اجرای انواع سقف کاذب به کار برده میشوند. در بین تمامی تایل‌ها نوع آلومینیومی آن بیشترین دوام و استحکام را دارد. مهندسان در طراحی جدیدی که برای تایل‌های آلومینیومی داشته‌اند علاوه بر اینکه به استحکام تایل توجه کرده اند زیبایی آن را نیز مد نظر قرار داده‌اند.

به این نوع از محصولات تایل آلومینیومی بک لایت میگویند. در ادامه هر آنچه که باید راجع به خرید تایل آلومینیومی بک لایت سقفی و دیواری ای جی وی باید بدانید شرح داده‌ایم پس تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی کامل تایل آلومینیومی بک لایت سقفی و دیواری

تایل‌های آلومینیومی بک لایت نوع جدیدی از تایل‌های آلومینیومی هستند که هم برای اجرای سقف و هم دیوار کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند به شکلی که در محیط‌های مرطوب نیز قابل اجرا می‌باشند. تایل‌های بک لایت در طرح‌های مختلفی تولید میشوند که با استفاده از نوری که در پشت آنها به کار برده می‌شود جلوه ویژه‌ای به محیط میدهند.

خرید تایل آلومینیومی  بک لایت سقفی و دیواری ای جی وی

در صورتی که قصد خرید تایل آلومینیومی بک لایت سقفی و دیواری ای جی وی را دارید حتما باید پیش از خرید استعلام قیمت بگیرید چرا که نوسان ارزی و تورم باعث نوسان در قیمت‌ها نیز میشود. لازم به ذکر است که در این میان عوامل دیگری همچون نوع محصول، کاربرد، ابعاد، طرح و... نیز روی قیمت‌ها تاثیر مستقیم دارند. در صورت نیاز به راهنمایی کارشناسان ای جی وی به شما مشاوره رایگان ارائه میدهند.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با واحد فروش

02122739791

02126918043-47

کلام آخر

تایل‌های آلومینیومی بک لایت با استفاده از آلومینیوم تولید میشوند که طرح‌های متفاوتی نیز دارند، در پشت این تایل‌ها یک رشته نور به صورت مخفی تعبیه شده است تا به محیط زیبایی ویژه ای ببخشد. تایل‌های آلومینیومی در برابر رطوبت و حرارت دوام بالایی دارند. از این محصولات هم برای دیوار و هم سقف کاذب استفاده میکنند.