تایل آلومینیومی و رتبه یک مصرف آن در سراسر جهان عنوان مقاله‌ای است که امروز می‌خواهیم در مورد آن با شما صحبت کنیم. استفاده از سقف‌های کاذب روز به روز در حال افزایش است. سقف‌های کاذب دارای انواع مختلفی است. یکی از این انواع، تایل‌های آلومینیومی هستند. می‌توان گفت تایل‌های آلومینیومی رتبه یک مصرف در جهان را در بین سقف‌های کاذب به خود اختصاص داده است.

تایل آلومینیومی در کجا مصرف می‌شود؟

از تایل‌های آلومینیومی در بسیاری از مراکز و فضاها استفاده می‌شود. می‌توانید از این تایل‌ها در مکان‌هایی که بخار آب زیاد است مانند استخرها، سونا‌ها و همچنین در مناطق جنوب کشور که هوا شرجی هستند استفاده می‌شود. همچنین در مهدکودک‌ها، بیمارستان‌ها و سالن‌های تئاتر و موسیقی به وفوور استفاده می‌شود.

آیا فقط یک نوع تایل آلومینیومی داریم؟

تا اینجا کار به تایل آلومینیومی و رتبه یک مصرف آن در سراسر جهان پرداختیم. اما در این بخش انواع آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. تایل‌های آلومینیومی در انواع و اقسام مدل‌ها و رنگ‌ها برای کاربردهای مختلف تولید می‌شود. 

  • تایل تمام پانچ

در تایل تمام پانچ کل صفحه پنل سوراخ دار است که در ابعاد مختلف 60 در 60، 30 در 30 و 60 در 120 سانتی متر تولید می‌شوند. از این تایل‌ها به معمولا در بیمارستان‌ها وسینما‌ها استفاده می‌شود

  • تایل وسط پانچ

در این نوع تایل‌ها تنها بخش وسط پنل پانچ دارد. این تایل‌ها بسیار مناسب فضاهای اداری و مهدکودک‌ها هست. این نوع تایل‌ها در ابعاد 60 در 60 تولید می‌شوند.

  • تایل ساده

این تایل‌ها ساده  و بدون پانچ هستند. این تایل‌ها در رنگ‌های مختلف مناسب با دکوراسیون داخلی تولید می‌شود. تایل ساده مناسب مکان‌های صنعتی مانند کارخانجات و کارگاه‌ها و همچنین محیط آزمایشگاه‌ها هست.این نوع تایل‌ها در ابعاد مختلف به صورت نواری و مربعی تولید می‌شوند.

  • تایل پنهان

این تایل‌ها ظاهر یک دستی دارند که از نظر زیبایی خیلی متوجه طراحان دکوراسیون داخلی هستند. زیرا در آن قسمت کلیک مشخص نیست. برای همین در مکان‌هایی مانند پاساژها و سالن‌های آمفی تئاتر که زیبایی حرف اول را میزند، بسیار کاربردی است.

  • تایل‌ نهان

این تایل‌ها قابل حمل وسبک هستند و در ابعاد مختلف ساخته می‌شوند. این تایل‌ها چون راحت تمیز می‌شوند در محیط‌های آلوده معمولا استفاده می‌شوند. همچنین در تایل‌های نهان امکان دسترسی به تاسیسات بسیار راحت است. 

  • دامپا

دامپاها نوعی از تایل‌های آلومینیومی هستند که به صورت نواری با عرض 15 سانتی متر و طول‌های مختلف تولید می‌شود. تنوع رنگ دامپا در سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی موجود است. این نوع تایل‌ها را می‌توانید به صورت ساده، تمام پانچ و وسط پانچ خریداری کنید.

تایل‌های آلومینیومی را کجا می‌فروشند؟

در این مقاله به تایل آلومینیومی و رتبه یک مصرف آن در سراسر جهان پرداختیم. اما آیا می‌دانید آن‌ها را از کجا می‌توانید تهیه کنید. کلیه سقف‌های کاذب در فروشگاه‌های مصالح ساختمانی در سراسر کشور موجود هستند. اما پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک خرید با کیفیت و اقتصادی، ارتباط مستقیم با تولید کننده است. مجموعه ای جی وی یک تولید کننده مصالح ساختمانی است که تجربه و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.