تایل‌های آلومینیومی ای جی وی از انواع تایل‌ها به حساب می‌آیند که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و قابلیت شست و شو دارد. این‌ تایل‌ها که کاملاً ضد رطوبت و ضد خوردگی هستند قابلیت مقاومت در برابر آتش‌سوزی و یا رطوبت را نیز دارا می‌باشند. نکته شایان ذکر این است که تایل‌های آلومینیومی نیز دارای انواع مختلفی هستند که در مکان‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این تایل‌ها ضخامت‌های مختلفی را نیز دارا هستند که بسته به آنها موارد استفاده آنها نیز متفاوت خواهد بود. 

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که تایل آلومینیومی ای جی وی قابل نظافت از انواع تایل‌هایی به حساب می‌آید که خاصیت آنتی باکتریالی دارد و به علت تمیزی و مورد تایید بودن وزارت بهداشت می‌توانند در مراکز درمانی نیز استفاده شود. در حالت کلی تایل‌های آلومینیومی AJV قابل نظافت در مکان‌هایی استفاده می‌شود که لوله‌ها و اتصالات ساختمانی در مسیر سقف وجود داشته باشد. در واقع با نصب تایل‌های آلومینیومی شما می‌توانید زیبایی دکوراسیون و محیط خود را چند برابر کنید. در حالت کلی تایل‌های آلومینیومی ای جی وی در مقایسه با سایر تایل‌ها از تنوع مدل بیشتری برخوردار هستند. در ادامه این مطلب تایل‌های آلومینیومی AJV قابل نظافت را به شما معرفی کرده و با کاربردها و ویژگی‌های آنها آشنا می‌کنیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از تایل‌های آلومینیومی

در حالت کلی تایل‌های آلومینیومی ای جی وی قابل نظافت مزایای مختلفی دارند که باعث شده است در صنعت ساخت و ساز طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. به عنوان مثال علاوه بر اینکه تایل‌های آلومینیومی ای جی وی خاصیت آنتی باکتریالی دارند قابل شستشو نیز هستند و در مکان‌هایی مانند کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و یا حتی آزمایشگاه‌های پیشرفته می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم تایل آلومینیومی قابل شستشو دارای مزیت‌های دیگری نیز می‌باشند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

• تایل آلومینیومی ای جی وی، ضد حریق بوده و قابلیت تحمل دما تا ۶۵۰ درجه دارد.

• این تایل‌ها خاصیت ضد رطوبت بودن را نیز دارا هستند.

• تایل آلومینیومی ای جی وی ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی می‌باشد.

• این سازه قابلیت نصب سریع و آسان بسیار بالایی داشته و می‌تواند در سرعت اجرای پروژه شما تاثیرات چشمگیری داشته باشد.

• این سازه قابلیت رنگ پذیری بدون محدودیت را دارا است.

• با گذشت زمان به قیمت تایل‌های آلومینیومی افزوده می‌شود.

• این تایل‌ها ضد حرارت و ضد گرما هستند.

• تایل‌های آلومینیومی ای جی وی قابل نظافت، قابلیت آکوستیک کردن فضا را نیز دارند.

• در واقع تنها تایلی که گواهینامه وزارت بهداشت را دارد تایل آلومینیومی ای جی وی می‌باشد.

انواع تایل‌های آلومینیومی ای جی وی

اگر نگاهی به انواع مدل‌های تایل‌های آلومینیومی کرده باشید حتماً با خود می‌گویید که تایل‌های آلومینیومی تنوع چندانی ندارند. اما نکته حائز اهمیت این است که تایل‌های آلومینیومی ای جی وی قابل نظافت با توجه به ضخامت‌ها و ابعادی که دارند و همچنین قابلیت رنگ پذیری می‌توانند شامل موارد بسیار زیادی شوند. در این قسمت انواع تایل‌های آلومینیومی را مشاهده می‌کنید.

• تایل آلومینیومی با مدل نمایان

این سازه دارای سه مدل بوده که شامل ساده، تمام پانچ و وسط پانچ می‌باشد. در واقع مدل ساده آن هیچ سوراخی ندارد و در محل‌هایی استفاده می‌شود که رطوبت بسیار بالایی وجود دارد. مدل دوم که مدل وسط پانچ است در واقع از محبوب‌ترین تایل‌های آلومینیومی به حساب می‌آید که قابلیت آکوستیک کردن فضا را دارد. همچنین مدل سوم این تایل‌ها نیز تمام پانچ بوده که لایه پشتی آن از یک لایه نمد پوشانده شده است.

• تایل آلومینیومی سازه پنهان

این سازه از نوع پنهان بوده و جنس آن نیز ورقه آلومینیومی می‌باشد. در واقع تایل آلومینیومی سازه پنهان دارای ضخامت‌های مختلفی می‌باشد و می‌تواند در فضاهایی مانند فرودگاه‌ها، پاساژ‌ها و ایستگاه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.